Smutsiga sanningar om SD!
enstyckmantill skrev 2015-12-28 08:41:09 följande:
Som jag skrev var det absolut inte kritik mot SD jag reagerade på, utan att du och några till i den här tråden ger er på allt och alla som inte delar er nedlåtande attityd mot era medmänniskor.Det är ju ganska många i den här tråden som blivit häcklade på olika sätt, trots att de gång på gång tydligt förklarat att de inte röstar SD eller stöder det partiet, men bara för att man markerar mot er så blir man påhoppad.
Ni är ju några stycken som syns ganska ofta här på Familjeliv och utmärker er med era förvirrade inlägg som ständigt handlar om SD och invandring. Både de som tydligt sympatiserar med SD, men även ni som tycks vara anställda av SD:s PR-avdelning för att ge en dålig bild av oss som är kritiska mot SD.
En av er gav mig förvirrade repliker om "klaner" och "klanmedlemmar". Jag vet inte om ni möjligen sitter på samma institution och om han bara glömt att ta sina piller, i sådana fall kanske du kan hjälpa honom så han tar dem?
I annat fall hoppas jag att du åtminstone har vett att ta betalt för det arbete du lägger ned och inte glömmer skicka en faktura till Jimmie Åkesson.
Och nej, för typ femte gången, jag röstar inte på SD. Jag röstar borgerligt, men inte SD, och jag har ännu inte bestämt mig för hur jag kommer rösta 2018.
Och sedan svarar du på frågor/påståenden jag iaf aldrig har ställt/gjort. Men tack för informationen om hur du tycker SDs partimedel ska spenderas och hur du lägger din röst och vem du anser ska ta piller. Om du inte hade något mer för tråden fullständigt irrelevant att tillägga så tackar jag för din medverkan.