Inlägg från: nihka |Visa alla inlägg
  • nihka

Smutsiga sanningar om SD!

freedom first skrev 2015-12-26 18:09:58 följande:

Haha.

Det är det lilla klicket som har avvikande åsikter i dagsläget, låt dom hållas

Jag tycker du ska ta upp det med Anonym (nock skitet)
  • nihka
    KingOfKings skrev 2015-12-27 13:50:19 följande:

Sverige måste ut ur EU och omedelbums. Sedan gäller självfallet repatriering av invandrare.

Så SD är väl det parti som ligger närmast till vad som måste göras? Inget annat parti har tagit upp något i den stilen.

Ja, det är inte helt ovanligt att SDare tar upp "repatriering av invandrare". Några vill sätta gränsen under detta millenium och andra vid tiden för freden i Lund för att inte riskera att behöva kasta ut sig själva.

• nihka
    Världsmedborgare skrev 2015-12-27 19:14:40 följande:

En visa i tiden, som beskriver den svenska statsfinansens stora nuvarande framgångar, nåt vi Sverigevänner gläds så mycket åt.

Bättre och bättre dag för dag
    bättre och bättre dag för dag
    Bara solsken hjärtat rymmer
    strunt i sorgerna och alla bekymmer.
    Om än stämningen är svag
    så sjung med välbehag.
    Ah ah ah ah ah ah ah.
    Det går bättre och bättre dag för dag.

Och vi förväntas slå nya rekord för hur mycket vi spenderar under december månad. Prognos 75 miljarder:

http://www.expressen.se/dinapengar/nytt-rekord-for-julhandeln/
  • nihka
    enstyckmantill skrev 2015-12-27 13:52:15 följande:
    Alltså, va?

Jag ställde en uppriktig fråga om syftet med tråden och har överhuvudtaget inte diskuterat politiska partier i Polen.

Jag misstänker att du gjorde misstaget att tro att jag är en övertygad SD-sympatisör som tänker försvara SD i vått och torrt och genom att skriva något om partiets samarbeten i EU trodde att jag skulle gå i försvarsställning.

Du trodde fel.

Jag ställde en fråga och jag tror att du delvis (omedvetet) besvarade frågan genom att omedelbart börja hacka på mig utifrån vad SD gör och inte gör.

Den här tråden är alltså en tummelplats för människor med vänsterextrema sympatier där alla som inte dansar med i anti-SD-valsen får etiketten "SD" klistrad på sig vare sig de vill det eller ej och oavsett de är vänsterpartister eller moderater.
    Javisst. Alla som inte gillar SD och uttrycker det är vänsterextremister. Så klart.

Hade du några fler låtsasfrågor?
  • nihka
    enstyckmantill skrev 2015-12-27 20:10:00 följande:
    Och ja, jag kan medge att det var en "låtsasfråga"
    Mm. Hade du fler låtsasfrågar som jag kan bemöta som låtsasfrågor?
  • nihka
    nihka skrev 2015-12-27 23:06:28 följande:
    Som du kallar "uppriktiga frågor" som somliga inte uppfattar som låtsasfrågor ens efter du själv medger att de är låtsasfrågor.
  • nihka
    Det var inte vad jag skrev i min ursprungsfråga, men ditt hånfulla bemötande besvarade min fråga ändå, även om du troligen själv inte riktigt begriper att du gjorde det.

Och ja, jag kan medge att det var en "låtsasfråga" eftersom nivån på tråden ganska tydligt pekade på att jag ändå inte skulle få ett genomtänkt eller någorlunda välformulerat svar på frågan.

Det är bara att gratulera SD och deras PR-avdelning. Med personer som du på forum och i sociala medier, som hoppar på alla som kan misstänkas vara sådana där otäcka typer som "gillar SD", så får de många många tusen gratisröster.

Jag hoppas att du skickar en faktura till Jimmie Åkesson så du inte gör deras PR-arbete gratis...
    Så du tycker jag ska möta dina "låtsasfrågor" utan hån.

Den här tråden handlar precis som det står i trådstarten om "Smutsiga sanningar om SD". Hade du något att bidra med?
  • nihka
    enstyckmantill skrev 2015-12-28 00:03:24 följande:
    "Klanperspektiv" och "klananhängare"? Vad pratar du om egentligen, vet du det ens själv?
    nihka skrev 2015-12-27 23:06:28 följande:
    Jag hyste väl någonstans en förhoppning om att någon i tråden skulle kunna svara på ett vettigt och respektfullt sätt. Men nej, tyvärr, det var dumt av mig att hoppas på det.

Du och de övriga som tumlar runt här i tråden är väl inte direkt kända för det här på Familjeliv...
    Du menar på samma sätt som du frågade på ett "vettigt och respektfullt sätt"?

Varför tror du att människor du börjar med att pissa på ska svara dig vänligt?

Ja, det var jävligt dumt av dig att hoppas på det och det beror säkert på att du är väl inte direkt känd för att uttrycka dig vettigt och respektfullt när du tumlar runt här på Familjeliv.

• nihka
    enstyckmantill skrev 2015-12-28 00:55:12 följande:
    Klan? Vad är det för klan du skriver om?

Det du skriver är ren gallimatias.

Apropå det jag skrev om extremism utgick jag från uttalanden som vissa i tråden gjort i andra trådar och deras syn på politiskt våld eller annan brottslighet för att få gehör för sina politiska åsikter.

Jag tänker inte peka ut någon specifik, det bryter nämligen mot forumets regler.
    "uttalanden som vissa i tråden gjort i andra trådar".

Var det därför vissa andra kom in spottandes och fräsandes och påstod att de visste vad som hade sagts tidigare i denna tråd för att få gehör för sina politiska åsikter?

Jag tänker inte peka ut någon specifik, det bryter nämligen mot forumets regler.
  • nihka
    Det var inte vad jag skrev i min ursprungsfråga, men ditt hånfulla bemötande besvarade min fråga ändå, även om du troligen själv inte riktigt begriper att du gjorde det.

Och ja, jag kan medge att det var en "låtsasfråga" eftersom nivån på tråden ganska tydligt pekade på att jag ändå inte skulle få ett genomtänkt eller någorlunda välformulerat svar på frågan.

Det är bara att gratulera SD och deras PR-avdelning. Med personer som du på forum och i sociala medier, som hoppar på alla som kan misstänkas vara sådana där otäcka typer som "gillar SD", så får de många många tusen gratisröster.

Jag hoppas att du skickar en faktura till Jimmie Åkesson så du inte gör deras PR-arbete gratis...
    Javisst. Jag hoppade på dig med ett hänvisande till trådstarten efter din aggressiva låtsasfråga och det det gör mig hånfull. Naturligtvis.

Vad är det som är så känsligt med kritik mot SD som gör att folk kan komma ingalopperandes med dragna vapen och känna sig personligen attackerade innan någon ens har sagt något?
Svar på tråden Smutsiga sanningar om SD!