Inlägg från: nihka |Visa alla inlägg
  • nihka

Smutsiga sanningar om SD!

nihka skrev 2015-11-08 16:49:12 följande:
    Finns det några rediga kopplingar mellan flygbladen och SD? Det jag har hittat är att hemsidan är registrerad på en person som ha haft ett förtroendeuppdrag för SD.

http://www.gp.se/nyheter/goteborg/1.2889798-sd-om-flygbladen-vi-hade-inte-formulerat-oss-sa-
    Sajten som flygbladen hänvisar till är helt svart på söndagen. Hemsidan är registrerad på en person som har haft ett förtroendeuppdrag hos SD. Den upprättades för ungefär tre veckor sedan. - See more at: www.gp.se/nyheter/goteborg/1.2889798-sd-om-flygbladen-vi-hade-inte-formulerat-oss-sa-
    Sverigedemokraternas ordförande i Göteborg Jörgen Fogelklou säger att han har följt nyhetsrapporteringen om flygbladen. - See more at: www.gp.se/nyheter/goteborg/1.2889798-sd-om-flygbladen-vi-hade-inte-formulerat-oss-sa-
    Sverigedemokraternas ordförande i Göteborg Jörgen Fogelklou säger att han har följt nyhetsrapporteringen om flygbladen. - See more at: www.gp.se/nyheter/goteborg/1.2889798-sd-om-flygbladen-vi-hade-inte-formulerat-oss-sa-
    Sajten som flygbladen hänvisar till är helt svart på söndagen. Hemsidan är registrerad på en person som har haft ett förtroendeuppdrag hos SD. Den upprättades för ungefär tre veckor sedan. - See more at: www.gp.se/nyheter/goteborg/1.2889798-sd-om-flygbladen-vi-hade-inte-formulerat-oss-sa-
    Det hela kommer väl att i vanlig ordning handla om ett av dessa otaliga "enstaka rötägg".
    FL fungerar bra idag
  • nihka
    FDFMGA skrev 2015-11-24 23:49:30 följande:

Jag är rätt förtjust i den här som ett exempel på att de SD-kramare vi ser här på FL har sin direkta motsvarighet ute i verkligheten. SD i Luleå vill satsa på landsbygden - den skånskaSkrattande

www.nsd.se/nyheter/lulea/sd-kopierade-hela-sitt-budgetforlsag-9692361.aspx

"? Det spelar ingen roll att ni kritiserar oss. Vi växer bara vi får uppmärksamhet."

Jo, det är en symptomatiskt reaktion när någon påpekar att man borde kunna sätta sig in i sin kommuns verksamhet när man är en arvoderad politiker med
    30 000 i månaden.
  • nihka

SD-sympatisören som sexofredade elva politiker är nu dömd till fängelse och skadestånd. Här är hans kommentar om sina trakasserier som han dessutom "glömt" att han redan erkänt:

"Men det är ganska läskiga sms?

? Jag tycker de är ganska bagatellartade. Man kan hitta läskigare varje dag på nätet.

Men att få ett sms om att ett gäng kåta sverigedemokrater tänker köra in sina kåta kukar i dig, hade inte du blivit rädd?

? Nä, det där kan inte jag ha skickat. Varför skulle jag skriva så, jag röstar ju på SD själv. Varför skulle jag ställa till skit för dem. Just det meddelandet måste vara någon annan.

http://www.sydsvenskan.se/sverige/sd-sympatisor-sex-ofredade-elva-politiker/
  • nihka

Den kanske smutsigaste sanningen om SD är SDs militanta falang jämte andra sympatisörer och allsköns jimmieälskare som inte reagerar på vad extremisterna säger och gör utan istället reagerar på de som lyfter fram vad extremisterna säger och gör.

Jepp. Sektliknade beteende.

nihka skrev 2015-12-11 15:08:22 följande:

SD-sympatisören som sexofredade elva politiker är nu dömd till fängelse och skadestånd. Här är hans kommentar om sina trakasserier som han dessutom "glömt" att han redan erkänt:

"Men det är ganska läskiga sms?

? Jag tycker de är ganska bagatellartade. Man kan hitta läskigare varje dag på nätet.

Men att få ett sms om att ett gäng kåta sverigedemokrater tänker köra in sina kåta kukar i dig, hade inte du blivit rädd?

? Nä, det där kan inte jag ha skickat. Varför skulle jag skriva så, jag röstar ju på SD själv. Varför skulle jag ställa till skit för dem. Just det meddelandet måste vara någon annan.

http://www.sydsvenskan.se/sverige/sd-sympatisor-sex-ofredade-elva-politiker/
    Nej, man får inte fängelse för "bagatellartade" uttalanden - inte ens om de anses vara "bagatellartade" på SD-kloaken Avpixlat.
  • nihka
    MonkeyBusiness skrev 2015-12-11 20:44:23 följande:
    Och så finns vi "vanliga" människor som röstar på SD. 
    Jag är varken militant, "Jimmieälskande", eller extremist.

Det finns rötägg överallt och jag förnekar inte att de även finns hos Sverigedemokraterna.
    Det gör inte mig till något av ovan nämnda epitet.

Jag får känslan av att du dömer alla Sverigedemokrater kollektivt, stämmer det?
    Om du inte känner dig träffad så ska du väl inte börja uppträda som om du känner dig träffad.

Jag får känslan av att du dömer alla som inte gillar SD för att döma alla sverigedemokrater kollektivt, stämmer det?

Visst finns det rötägg överallt, men SD tycks ha mer än sin beskärda del och rötäggen tycks vara rötigare än normalrötiga och accepterade i högre grad av de egna. Vilket annat riksdagsparti parti håller sig exempelvis med någon motsvarighet till Avpixlat och Avpixlats kommentarsfält? Och hur kan dessa "vanliga" människor bara bortse från det som utspelar sig där?
  • nihka
    MonkeyBusiness skrev 2015-12-11 21:32:56 följande:
    Nej det stämmer inte, jag känner mig inte träffad jag bara ställde en fråga.
    Du skrev "andra sympatisörer", därav frågan.

För din information så håller jag, som Sverigedemokrat och/eller "vanlig dödlig" inte till på Avpixlat.
    Den sajten tillför mig ingenting.
    Ja, de som inte reagerar på vad de militanta säger och gör utan heller reagerar på de som lyfter vad de militanta säger och gör.
Svar på tråden Smutsiga sanningar om SD!