Inlägg från: KillBill |Visa alla inlägg
  • KillBill
    x22z23 skrev 2018-05-09 23:36:17 följande:

Beror det på vår hårda lagstiftning?

Nej, jag tror att sverigedemokraten klarade av detta alldeles på egen hand..
    Tino Sanandaji: SD är ett gäng skånsk trash med låg IQ!
  • KillBill
    Krackelibrankel skrev 2018-05-19 18:14:49 följande:

Fattar inte hur man kan sitta och försvara folk som i hög grad blir gängkriminella, stenkastare och våldtäktsmän när de kommer till sverige.

Klart att de skall ut!

Tyvärr är SD det enda partiet som tar detta på allvar.

Stenkastning mot politiker:

nyheteridag.se/stenkastning-mot-lokalpolitiker-i-hasselby-prioriteras-hogt/

Kriminella invandrargäng i Staffanstorp:

katerinamagasin.se/staffanstorp-jag-bara-vantar-pa-den-dagen-da-de-dodar-mina-pojkar/

Antal bilbränder ökar:

www.skd.se/2017/10/11/antalet-bilbrander-okar-nu-kravs-atgarder/

Det finns ingen som försvarar gängkriminalitet våldtäkter eller stenkastning, varför försöker då det att låta så? Antalet bilbräder har f.ö.  minskat  med ca 25 % i år.
  • KillBill
    Anton Chigurh skrev 2018-05-26 10:12:13 följande:
    Samma lista visar att MER än hälften av svenskarna finner Vänsterpartiet vara det mest avskyvärda...!

Samma lista visar att MER än var fjärde svensk finner moderater vara dom mest avskyvärda inom politiken. Var fjärde svensk.......det är en helvetes massa människor.....!

Samma lista visar att närapå hälften av svenskarna tycker att KD och MP är dom absolut mest avskyvärda....

Samma lista visar att MER ÄN VAR FJÄRDE, faktiskt på god väg mot var tredje, av oss svenskar finner Löfven och hans gelikar vara dom mest avskyvärda.

Intressant lista. Sannerligen.

Hej Anton, tog fram en undersökning som jag tror passar dig bättre. i denna undersökning fick man bara rösta på 1 alternativ och nu blev det ännu tydligare vilket parti som svenska folket tycker är sämst.

www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/a/l10LGA/ny-kalldusch-for-mp--en-fjardedel-tycker-att-de-ar-samsta-parti

• KillBill
    Abegayle70 skrev 2018-06-19 11:44:13 följande:
    Och när man tror att det inte kan bli värre:

www.aftonbladet.se/a/wEmypM

Ja och här kommer en till nyhet som också publicerats idag.

Här handlar det om en centralt placerad tjänsteman på Sverigedemokraternas riksdagskansli som kandiderar han både till kommunfullmäktige i Täby och till riksdagen. När Fria tider berättade att moskéer bränts ned i London skrev han: Jäkla va bra gjort! Nu hoppas vi att detta sprider sig till Sverige som en löpeld.

Det ska bli intressant att se om SD accepterar tjänstemän som applåderar mordbränder eller om han omedelbart får sparken.

www.expressen.se/nyheter/sd-politikern-araber-ar-jordens-avskum/
  • KillBill
    nihka skrev 2018-06-26 22:42:55 följande:
    Undrar på vilket sätt han anser att han har tagit sitt ansvar...
    Det vidriga är att så här ser det ut i var och varannan kommun där SD har varit representerade.
  • KillBill
    nihka skrev 2018-06-26 23:09:21 följande:

Hur vet du det?

Under den gångna mandatperioden så har SDs stolar gapat tomma i ett stort antal kommuner. Möjligtvis har de SD politiker som inte varit aktiva inte heller plockat ut ersättning men säker kan man inte vara. Jag hoppas att media kollar upp detta noga.
Svar på tråden Smutsiga sanningar om SD!