Smutsiga sanningar om SD!
SD-kandidat häktad för knivskärning
expo.se/2018/05/sd-kandidat-häktad-misstänkt-för-våldsdåd
SD-kandidat häktad för knivskärning
expo.se/2018/05/sd-kandidat-häktad-misstänkt-för-våldsdåd
Beror det på vår hårda lagstiftning?
Åkesson (SD) gör bort sig i storintervju - känner inte till den egna politiken
www.etc.se/inrikes/akesson-sd-gor-bort-sig-i-storintervju-kanner-inte-till-den-egna-politiken
Fattar inte hur man kan sitta och försvara folk som i hög grad blir gängkriminella, stenkastare och våldtäktsmän när de kommer till sverige.
Klart att de skall ut!
Tyvärr är SD det enda partiet som tar detta på allvar.
Stenkastning mot politiker:
nyheteridag.se/stenkastning-mot-lokalpolitiker-i-hasselby-prioriteras-hogt/
Kriminella invandrargäng i Staffanstorp:
katerinamagasin.se/staffanstorp-jag-bara-vantar-pa-den-dagen-da-de-dodar-mina-pojkar/
Antal bilbränder ökar:
www.skd.se/2017/10/11/antalet-bilbrander-okar-nu-kravs-atgarder/
Hej Anton, tog fram en undersökning som jag tror passar dig bättre. i denna undersökning fick man bara rösta på 1 alternativ och nu blev det ännu tydligare vilket parti som svenska folket tycker är sämst.
www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/a/l10LGA/ny-kalldusch-for-mp--en-fjardedel-tycker-att-de-ar-samsta-parti
Ja och här kommer en till nyhet som också publicerats idag.
Här handlar det om en centralt placerad tjänsteman på Sverigedemokraternas riksdagskansli som kandiderar han både till kommunfullmäktige i Täby och till riksdagen. När Fria tider berättade att moskéer bränts ned i London skrev han: Jäkla va bra gjort! Nu hoppas vi att detta sprider sig till Sverige som en löpeld.
Det ska bli intressant att se om SD accepterar tjänstemän som applåderar mordbränder eller om han omedelbart får sparken.
Hur vet du det?