Inlägg från: KillBill |Visa alla inlägg
  • KillBill

Smutsiga sanningar om SD!

Tino Sanandaji: SD är ett gäng skånsk trash med låg IQ!
  • KillBill

Partiet som en gång skrev hatiskt om "den perverse bögen Mark Levengood" vill nu hjälpa Donald Trump att motverka homofobi - samtidigt som man stoppar regnbågsflaggor i Sölvesborg.  Det är svårt för SD att sminka över den vämjelse mot homosexualitet som i decennier har pyst ut från partiet, skriver DN:s Niklas Orrenius.

https://www.dn.se/nyheter/sverige/niklas-orrenius-mina-ogonbryn-hojs-nar-sd-skyller-sin-homofobstampel-pa-fordomar/
  • KillBill
    HSOF skrev 2019-09-20 00:01:27 följande:
    SD har aldrig specifikt velat förbjuda Prideflaggan utan det var alla politiska flaggor. De ska numera bara hissas den svenska flaggan och andra nationers flaggor vid eventuella utländska besök. Mer traditionsenligt helt enkelt.

Sedan att etablissemangsmedia passar på att smutskasta Sd är ju givet, de är ju politiska motståndare till SD och förstår fortfarande inte vilka som bär skulden till Sveriges förfall.
    Politiska flaggor? När man hissar Prideflaggan visar man att man respekterar allas sexuella identitet och alla andra partier såväl vänsterpartiet som moderaterna är bekväma med att hissa flaggan.  Jag rekommenderar dig att läsa artikeln som jag länkar till. 

https://www.dn.se/nyheter/sverige/niklas-orrenius-mina-ogonbryn-hojs-nar-sd-skyller-sin-homofobstampel-pa-fordomar/
  • KillBill
    HSOF skrev 2019-09-20 00:06:46 följande:
    Detta har ju visst sig vara falskt då det har visat sig finnas ett vittne när Malmström eller vad hon nu hette skrev under. Ni SD hatare bör vara lite mer källkritiska innan ni skriver av er på nätet!

Damage control.  Det s.k. ögonvittnet är Wallmarks kompis..

• KillBill

SD toppar lista över andel åtalade politiska företrädare.

Fler än var tjugonde Sverigedemokrat som kandiderar i lokala och nationella val har blivit åtalad för brott. Det framgår av siffror som bakgrundskontrollföretaget Verifiera tagit fram.

Förtroendevald sverigedemokrater är alltså 3,55 gånger oftare dömd för någon typ av kriminalitet jämfört med förtroendevalda socialdemokrater. Snacka om överrepresentation.  
    Kan det handla om någon typ av nedärvd essens?

https://www.svd.se/sd-toppar-lista-over-andel-atalade-kandidater

• KillBill
    HSOF skrev 2019-09-20 23:16:53 följande:

Nä jag skulle skylla på den väldigt överdrivna beröringsskräcken för Sd som ligger bakom. De har spätt på polariseringen. Det har gjort att fler människor rört sig både åt extrem höger och extrem vänster.

Det är väl bara bra att det finns en beröringsskräck mot SD, ett parti som bildats av nazister för bara ett trettiotal år sedan och som fortfarande idag har rasistiska skrivningar i sitt partiprogram.
  • KillBill
    HSOF skrev 2019-09-26 07:54:52 följande:
    Det är väl lite typiskt något vänsterpersoner gör? Lite ganja eller som medicin.

Eller som i det här fallet en haschtomte från Sverigedemokraterna!

• KillBill

Året då Jimmie Åkesson bestämde sig för att gå med i Sverigedemokraterna..Kräks

Svar på tråden Smutsiga sanningar om SD!