Smutsiga sanningar om SD!
Jag tror inte ens det är en kultur som kan spåras till en viss grupp, utan mer enstaka individer.
Jag tror inte ens det är en kultur som kan spåras till en viss grupp, utan mer enstaka individer.
Detta är sanslöst. Nu visar det sig att den f.d sverigedemokratiska tjänstemannen tillika skribenten på SD vänliga samnytt och Nyheter Idag, Egor Putilov, blivit avvisad från Sverige redan 2005 och då under ytterligare ett namn, Yuri Popov. År 2005 sökte han uppehållstillstånd som HBTQ flykting men han ansågs inte ha tillräckliga skäl att få stanna.
När kommer SD och de SD vänliga publikationerna kräva att Putilov (eller vad han nu heter) utvisas från Sverige?
www.arbetaren.se/2018/02/28/egor-putilov-avvisades-fran-sverige-redan-2005-som-yuri-popov/
Över 20 %? just nu ligger SD på ca 17 %, den lägsta siffran sedan 2015. Jag läste att Kesselstrand ställer upp till valet med det nya partiet Alternativ för Sverige, nazistiska Nordiska motståndsrörelsen gör detsamma och slutligen möter SD konkurrens från smygrasisterna i MED. Dessa partier kommer ta väljare från SD och därför kommer SD troligtvis inte klara 20 %.
Fräscht att det första som du kommer att tänka på när du ser att en SD politiker släpat och spottat på sin gravida sambo är om du fins några politiska motståndare som gjort något lika olämpligt..
Kanske kommer som en chock för dig, men det är betydligt fler socialdemokratiska kommunpolitiker som blivit dömda för brott i jämförelse med sverigedemokratiska kommunpolitiker.
Jag försvarar absolut inte några former av brottsliga handlingar, men dina försök att svartmåla partiet SD genom att lyfta fram sådana här händelser är rätt patetiska. Tror du på allvar att SD eller något annat parti sanktionerar den här typen av beteenden? Om inte förstår jag faktiskt inte varför du lyfter det här i en politisk diskussion.
Jag såg delar av deras "presskonferens" för några veckor sedan och blev spyfärdig. Massor av judefientliga kommentarer, senare hade SVT ett reprttage i nyheterna där de intervjuade Gustav Nasselstrand, nästan ett rent hyllningsreportage utan kritiska frågor. Men så länge man hatar judar verkar allt vara förlåtet av SVT.