BF Juni 2015

Ojojoj nu är det jobbigt här!
Ligger hemma i någon sorts influensa eller något, ska försöka få en läkartid idag. Har varit sjuk i en vecka utan särskild bättring. Dessutom har jag börjat må lite illa och har lite svårt för att äta. Det mesta står mig upp i halsen.
Det enda jag är sugen på att äta är en Subwaysmörgås vilket är katastrof eftersom jag är glutenintolerant. Då tänkte jag att äggröra med majonäs skulle gå ner i alla fall, tror ni vi har någon majonäs hemma då? :O vi brukar ALLTID ha majonäs!!! Bilen är inte hemma heller så jag måste gå till affären för att få tag på majonäs, dessutom i regn!! Slår vad om att majonäs kommer stå mig upp i halsen när jag väl har pallrat mig hem igen!
Låter kanske som ett litet problem men är verkligen inte frisk nu.
ÅHHH :'(
Nu har jag jag träffat div sjukvårdspersonal och väntar på inläggning
Hej tjejer! Jag hoppade ur gruppen pga ma i lördags men hoppar gärna in igen.
Bönans hjärta slog på undersökningen idag. Är beräknad 5/6. Jag fattar INGENTING. Det var ju ett ma.. har sörjt o haft mig hela veckan
Hej tjejer!
Finns det nån där ute som också precis plussat, som känner sig nedstämd, ledsen osv?
Jag är jätteglad över att vi ska få vår första knodd, men känner mig så ledsen och rädd :(
Skriv gärna ett privat meddelande till mig om du i samma sits finns där.
Kram på er och stort grattis till bebisarna!
Åh vad jag bara vill berätta för alla om den lilla som växer där inne! :) Men tycker det är för tidigt, men det är sååå länge kvar tills vi kan juh! Tycker ni andra likadant :)
Hjälp! Ska träffa en hel hög familjemedlemmar idag och det kommer bjudas på bl a skaldjur och rökt lax! :S
Vi hade skaldjurskväll här igår till fredagsmyset men jag upptäckte att skaldjur inte funkade.. Det gick INTE att äta!!
O rökt lax får man ju inte äta (kommer inte kunna kontrollera förpackningsdatumet liksom)
Hur faen ska jag göra??
Det är för tidigt att berätta, 6+5! VUL på måndag så vi vet inte ens om det lever där inne liksom!
Jag går idag in i vecka 7, det enda jag känner av är ömma bröst. Tyckte även att jag kände av betalkanaler i munnen i morse men thats it! Känner inte av så mycket i magen längre som jag gjorde i början :/ Någon annan som är i samma vecka som jag och kan beskriva symptom?
Hej allihopa! Grattis till alla plus
Är det nån mer än jag som har konstant "ont" i magen? Känns ungefär som man hållt sig för länge om ni vet den känslan? Kan det ha och göra med att jag har en tvååring som bökar på natten och att jag aldrig får vila ut? Lite oroligt...