BF Juni 2015
Hmm, hur var det nu med cravings? Står nu, några minuter innan midnatt och kokar RIS som jag ska blanda med majs, crème fraîche och majonnäs.. Mannen har gått o lagt sig..
Hmm, hur var det nu med cravings? Står nu, några minuter innan midnatt och kokar RIS som jag ska blanda med majs, crème fraîche och majonnäs.. Mannen har gått o lagt sig..
Jag tänkte att jag kunde göra ett försök att snygga till listan om ni vill. Alltså att sätta alla som har samma dag tillsammans med datumet som "rubriken". Tänkte bara höra om det är någon som har något emot det? Listan är ju så himla lång nu så det kan ju vara bra att få ihop den lite och göra den mer överskådlig.
Jag tänkte att jag kunde göra ett försök att snygga till listan om ni vill. Alltså att sätta alla som har samma dag tillsammans med datumet som "rubriken". Tänkte bara höra om det är någon som har något emot det? Listan är ju så himla lång nu så det kan ju vara bra att få ihop den lite och göra den mer överskådlig.
Någon som upplevt skrattgråten än?
Kollade på film med maken och så var det en jätterolig scen där jag gapskrattade tills tårarna kom som utvecklades till en jättegråt-attack! WTF??
Kände mig lite lätt hysterisk för jag var verkligen inte ledsen!
Tur mannen förstår en och bara skrattade o kramade om mig!
TS skulle ju kunna redigera sin trådstart och lägga in BF-listan där, dock vet jag inte hur många ggr man kan göra det och det både kommer och går en del medlemmar varje dag..