• Anonym (Tjej)

Min killes sätt att laga köttbullar...herregud!

Usch och fy. När min kille steker scans köttbullar så tillsätter han grillkrydda! Han sa att det är jättegott. Vågade inte ens smaka, så jag åt annat. Har någon testat det? Är det gott? Jag tycker det är jättekonstigt

• Svar på tråden Min killes sätt att laga köttbullar...herregud!
  • Anonym (Mamma Scan)

Dagens I-landsproblem

• pica pica

Gör egna istället då!

Men hur konstigt är det att ha grillkrydda egentligen, om du tycker det så kan du inte ha varit med om mycketCool

• Jennie med ie
    Anonym (.....) skrev 2014-09-21 15:26:20 följande:
    Vad är pissa för något? Menar du pizza?
    Pitsa.

TS, vilken tur att du inte smakade. Du hade nog kunnat DÖ!!
  • krillesthlm
    studentbruttan29 skrev 2014-09-21 12:54:41 följande:

Köp kårv istället.

hur smakar kårv då
  • Anonym (könstigt)

Det konstiga här är att göra en tråd på FL och fråga hur de smakar istället för att fråga killen som är närvarande alt smaka en tugga själv?

• krillesthlm
    Anonym (Tjej) skrev 2014-09-20 14:38:37 följande:

Usch och fy. När min kille steker scans köttbullar så tillsätter han grillkrydda! Han sa att det är jättegott. Vågade inte ens smaka, så jag åt annat. Har någon testat det? Är det gott? Jag tycker det är jättekonstigt

be han ge fan i att krydda på några st om du nu ska käka..inte svårare än så
  • krillesthlm
    pica pica skrev 2014-09-21 17:52:26 följande:

Gör egna istället då!

Men hur konstigt är det att ha grillkrydda egentligen, om du tycker det så kan du inte ha varit med om mycketCool

grillkrydda andas 80 tal,sånt dom drog på i turkmojen för 30 bast sen
  • LaLola
    Anonym (könstigt) skrev 2014-09-21 22:06:59 följande:

Det konstiga här är att göra en tråd på FL och fråga hur de smakar istället för att fråga killen som är närvarande alt smaka en tugga själv?

Fast har det inte ens inträffat så kan ju Ts inte göra så....
    (jag tvivlar på att scenariot har hänt)
  • Holabalola

OT. Det känns som folk har glömt pommes, har bestämt för mig att Sibylla använder grillkrydda som krydda på pommes, eller något mycket snarlikt.

OnT. Otroligt löjligt av TS att inte testa och sedan bestämma själv om man gillar det eller inte, du verkar mycket ung, måste vara hemskt att åka utomlands med dig. (då du inte kan pröva något nytt, i övrigt kanske du är jättehärlig.)

• Anonym (Sara)
    Anonym (Tjej) skrev 2014-09-20 15:15:44 följande:
    Förlåt men jag tycker ni är lite konstiga som lägga grillkrydda på kött. Grillkrydda läggs bara på korv.
    Jag har jobbat i charken på två olika ICA-butiker, båda hade grillkrydda på de grillade kycklingarna.
  • Anonym (Mamma Scan)

Grillkrydda används på kyckling, kött, tunnbrödsrullar osv. En riktig allroundkrydda.

• Jennie med ie
    Holabalola skrev 2014-09-22 01:33:33 följande:

OT. Det känns som folk har glömt pommes, har bestämt för mig att Sibylla använder grillkrydda som krydda på pommes, eller något mycket snarlikt.

OnT. Otroligt löjligt av TS att inte testa och sedan bestämma själv om man gillar det eller inte, du verkar mycket ung, måste vara hemskt att åka utomlands med dig. (då du inte kan pröva något nytt, i övrigt kanske du är jättehärlig.)

Det finns grillkrydda eller liknande i de flesta korvmojar skulle jag tro.
  • mr me

Om man har en så bra relation och liv i övrigt att en sådan här sak lyckas "eskalera" till att bli ett problem, så är det bara att gratulera.

• Anonym (Rätt mat)

Köp bra kött och laga riktig mat ist så blir det supergott :)

• Lizzy 488

Kräks i munnen ... Hur kan man äta mamma Scans köttbullar överhuvud taget ? Kräks 

• Anonym (Grilleri)

Det är värre med färdiga köttbullar. Grillkrydda tycker jag inte är så märkligt. Det kan man använda till mycket.

• Stårschan

Oj. Så petiga har mina barn aldrig varit! Hur kan man vara så gammal att man har en matlagande pojkvän men ändå inte törs provsmaka mat?

Svar på tråden Min killes sätt att laga köttbullar...herregud!