• Anonym (Tjej)

Min killes sätt att laga köttbullar...herregud!

Usch och fy. När min kille steker scans köttbullar så tillsätter han grillkrydda! Han sa att det är jättegott. Vågade inte ens smaka, så jag åt annat. Har någon testat det? Är det gott? Jag tycker det är jättekonstigt

• Svar på tråden Min killes sätt att laga köttbullar...herregud!
  • Maddi
    Anonym (Tjej) skrev 2014-09-20 15:15:44 följande:

Förlåt men jag tycker ni är lite konstiga som lägga grillkrydda på kött. Grillkrydda läggs bara på korv.

Som sagt, jag har aldrig varit med om att man har grillkrydda på korven, så ditt sätt att laga korv är ganska konstigt för mig.

Så alla gör olika men jag skulle inte säga till min sambo när han lagar mat att jag inte ens vill smaka. Jag använder endast grillkrydda på kött så som kyckling entrecote osv.  De kanske är konstigt för andra, men de är så jag gör.
  • Kpax

Förlåt men jag tycker ni är lite konstiga som lägga grillkrydda på kött. Grillkrydda läggs bara på korv.

På korv?? Aldrig hört.

Jag har ätit grillkrydda på kött, men tycker inte att det är så himla gott. Hade absolut provat köttbullarna!
  • Anonym (dill)

krydda med dill istället

• Zadre

Förlåt men jag tycker ni är lite konstiga som lägga grillkrydda på kött. Grillkrydda lägger jag bara på korv.

Så. Rättade till sista meningen.

Grillkrydda kan användas på många olika sätt utan att det är fel för det.

Ps. Korv är kött (plus lite annat skit).
  • LunaLovegood

Jag har heller inte hört att man har grillkrydda på korv, däremot kött! Jag har oftast grillkrydda på kött, men inte på köttbullar (gör alltid hemmagjorda) men det är säkert gott.

Men köpta köttbullar, ew. Det skulle jag aldrig äta (med eller utan grillkrydda).

• The past is now

Grillkrydda använder jag aldrig! Att du använder det på KORV är ju än mer skumt. :-O Jösses vad konstigt folk det finns.

Äter jag korv så är det med så hög halt av kött som möjligt. Falukorv och annan sk korv äter jag aldrig. Smakar ju skit..

• Anonym (never!)

Öh, va? Har jag aldrig hört om i hela mitt liv, grillkrydda har man på grillkött väl.
  • lostinspace

Jag har grillkrydda på mer eller mindre ALL mat Hur gott som helst, passar ypperligt till kött, fisk, fågel, pasta, potatis, såser, sallader eller vad som helst!

Namnam är vad det är!

• Anonym (pellejöns)

Det gör min fru med inga konstigheter

Svar på tråden Min killes sätt att laga köttbullar...herregud!