• Anonym (Tjej)

Min killes sätt att laga köttbullar...herregud!

Usch och fy. När min kille steker scans köttbullar så tillsätter han grillkrydda! Han sa att det är jättegott. Vågade inte ens smaka, så jag åt annat. Har någon testat det? Är det gott? Jag tycker det är jättekonstigt

• Svar på tråden Min killes sätt att laga köttbullar...herregud!
  • Milie

Åh, kött&grill-krydda. Den enda rätta popcorn-kryddan.

• Anonym (mp)
    Anonym (Tjej) skrev 2014-09-20 14:38:37 följande:

Usch och fy. När min kille steker scans köttbullar så tillsätter han grillkrydda! Han sa att det är jättegott. Vågade inte ens smaka, så jag åt annat. Har någon testat det? Är det gott? Jag tycker det är jättekonstigt

Erbjud dig du att laga kårv istället!
  • Lord Hans

Grillkrydda på kårv & pitsa är riktigt smaskigt, prova de nästa gång.

• Anonym (Körv)

När man steker upp lite Scans köttbullar..........kallar man det då för att "laga" köttbullar? En djup filosofisk fråga...............................! Om man tappar en av Scans köttbullar på golvet.....................hörs det över fräsandet från stekpannan?

• fluu

Nej, jag har inte testat det. Grillkrydda är vidrigt. Om du nu är så nyfiken på smaken, är det inte då enklare att helt enkelt smaka en liten bit istället för att fråga på FL?

Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
  • Anonym (Körv)

Man kan använda grillkrydda i all matlagning och då smakar allt precis likadant och ..............det är ju praktiskt.

• Mandel

Helt ärligt så måste man väl ha på grillkrydda för att dölja smaken av dem?

Äter inte köpeköttbullar. Tar aldrig köttbullar på bufféer eller restauranger osv.

Den vise talar om vad han ser, dåren om vad han hört.
  • sextiotalist

Låter knepigt.
    Grillkrydda har jag inte ens förstått vitsen med. De enda kryddblandningarna vi har hemma är curry (av olika sorter), citronpeppar (gott på avocado) och italiensk salladskrydda.
    Vad jag minns så smakade grillkrydda blä, i samma klass som aromat

• nozpa
    Mandel skrev 2014-09-21 10:04:27 följande:

Helt ärligt så måste man väl ha på grillkrydda för att dölja smaken av dem?

Äter inte köpeköttbullar. Tar aldrig köttbullar på bufféer eller restauranger osv.

• kasovi

Grillkydda är gott, ja.

Men gör riktiga köttbullar istället...

Svar på tråden Min killes sätt att laga köttbullar...herregud!