• Anonym (Tjej)

Min killes sätt att laga köttbullar...herregud!

Usch och fy. När min kille steker scans köttbullar så tillsätter han grillkrydda! Han sa att det är jättegott. Vågade inte ens smaka, så jag åt annat. Har någon testat det? Är det gott? Jag tycker det är jättekonstigt

• Svar på tråden Min killes sätt att laga köttbullar...herregud!
  • Agdaa
    fluu skrev 2014-09-21 09:54:59 följande:

Nej, jag har inte testat det. Grillkrydda är vidrigt. Om du nu är så nyfiken på smaken, är det inte då enklare att helt enkelt smaka en liten bit istället för att fråga på FL?

• Smulan 89

Jag äter inte färdiga köttbullar längre, men har ibland grillkrydda i köttfärsen, när jag gör egna köttbullar. Verkar inte konstigt att ha grillkrydda på kött, det har vi. Aldrig på korv dock.

• Anonym (hmm)

Grillkrydda är gott på fläskkött och på mos och pommes frites.

Förhöjer smaken på det som inte smakar så mycket.

Ja! På kyckling också!

• Anonym (du)
    Anonym (Tjej) skrev 2014-09-20 14:38:37 följande:

Usch och fy. När min kille steker scans köttbullar så tillsätter han grillkrydda! Han sa att det är jättegott. Vågade inte ens smaka, så jag åt annat. Har någon testat det? Är det gott? Jag tycker det är jättekonstigt

vet du
    jag tycker det är sjuk att sitt på FL och ojja sig över hur pojkvännen steker köttbullarna..

Du är så pass vuxen att du kan smaka, innan du säger att det är nåt fel.

Stackars din pojkvän!

• studentbruttan29

Köp kårv istället.

• Michael 310

grillkrydda är ett utmärkt sätt att göra mat oätlig, avskyr verkligen smaken av natriumglutamat vilket är allt skiten smakar. Samma som försvarets frystorkade blåbandpåsar...

• Anonym (.....)
    The past is now skrev 2014-09-20 14:43:28 följande:

Äh köp pissa istället! Varför smakade du inte?

Vad är pissa för något? Menar du pizza?
  • jashrinah

alltså han lagar ju inte ens köttbullar , han har köpt färdiga som han värmer på och tilsätter mer krydda till...

Svar på tråden Min killes sätt att laga köttbullar...herregud!