Har inget barn längre
Jag har en nybliven tonåring som inte vill träffa mig längre tack vare att barnets pappa har betett sig så illa mot mig o vände mitt barn emot mig! Vet inte hur jag ska göra längre! Mitt ex försöker göra att jag inte ska ha något med mitt barn att göra längre! Har knappt träffat mitt barn på 4 månader! 3 veckor sedan vi sågs! Vet inte hur jag ska gå tillväga! Jo ta en advokat funderar jag på men är det värt det med tanke på att vi har gemensam vårdnad men skulle vilja ha skriftligt på varannan vecka! Men familjerätten säger att det kanske inte hjälper att man lyssnar mycket på vad barnet vill! Ska man då gå igenom allt o i slutändan vill hon inte bo här ändå! Är det värt det? Eller ska jag bara ge upp allt! Har verkligen försökt men finns det så mycket mer att göra! Tycker det är jobbigt att jobba o låtsas som att jag mår bra när jag egentligen ramlar ihop! Funderar på art göra någon förändring i mitt liv o kanske flytta eftersom jag ändå inte har något barn längre som vill veta av mig!