BF inom två månader
Spännande och se vad det blir.
Ja, i helgen kan vi föda. Hade varit jätte kul om vi fick på samma dag men det händer nog inte, jag kommer gå över och du får tidigare hehe. Fast svärmor drömmer om bebisen varje natt så det kanske är ett tecken.
Idag har jag lika ont, känner mig slö i kroppen och är mer svullen än vanligt. Orkar ingenting ( förutom att föda ).!
Satt och läste mitt gamla förlossningsförlopp från bb och det gick hur bra som helst och ganska snabbt. Så jag levde mig in i det och satt och önskade att jag var där. En vecka kvar imorgon och den veckan behövs inte. Nu vill vi ha våra små liv.
Känner nästan att tårarna är på väg när jag tänker på att snart är det dags. Snart är bebisarna här. Små, gosiga.. Åh, låt tiden stå still sen när dom är ute, eller hur.?!
Förresten, hur lägger du upp bilder här? Är det genom datorn eller mobilen.?! Jag är alltid inne via mobilen.
Kram och lycka till
Ja visst är man tröttare nu, helt slut! Inte många knop man orkar göra hemma. Samlade krafter och tog mig en liten promenad nyss, skönt svalt väder att gå i, och hela 40 min så trycker det ner och massa mensvärk.. Tycker det borde göra nytta :S annars är det ju för jäkligt o ha ont i onödan :/
Åh så kul att du ha den nedskriven, har inte jag. Dock minns man det mesta tack o lov. Sådan häftig och smärtsam upplevelse! Magiskt!
Fick du innan bf förra gången eller hur var de nu??
Jag fick en vecka innan.. Så om jag gör en favorit i repris så ska det ju sättas igång inatt med värkar :D hoppas hoppas :)
Ja herregud åtta dagar är ju ingenting, och det som är så spännande är att det kan hända när som helst.. Innan denna månad är slut så är vi tvåbarnsmammor :D
Jag är alltid också inne via mobilen.. På min sida så är det en liten "blå ruta" med dn bild på en kamera bredvid där man trycker "svara" om man klickar på den så ska man kunna lägga upp !
Lycka till själv , kram :)