BIM oktober 2014 -
Jag börjar tycka det är jobbigt nu när BIM närmar sig och testet visade absolut ingenting imorse heller. Känner för att banka huvudet i väggen. Så less!!
Jag börjar tycka det är jobbigt nu när BIM närmar sig och testet visade absolut ingenting imorse heller. Känner för att banka huvudet i väggen. Så less!!
Min kille har mer bråttom med att få en bebis än vad jag har, så han är verkligen med på hela grejen :p dock försöker vi inte sådär, utan har sex när vi känner för det. Jag kollar stickor ändå bara för att hålla koll på tiden, men vi har sex ca 1-2 gånger per dag. Kanske är för mycket så funderar på att försöka hålla igen nästa månad om de inte tar sig nu.
Det är första gången jag testar med äl-stickor. Jag förstår att detta inte är positivt, men frågan är, är det försent? har jag gått över ägglossningen, eller kan ägglossningen komma imorgon typ? Har verkligen inte riktigt koll på hur detta funkar? På gyn sa hon att det såg ut som jag hade äl (var där pga cellprovskontroll) . Kan någon hjälpa mig är ni snälla? :) BIM troligtvia 11/10.
Hej, hoppar in här !
Slutade med mina p-piller den 25/8 då jag fick klartecken från mannen i mitt liv ???? var ju smått till mig i trasorna så slutade mitt i en karta, fick mens nu i söndags och om den är regelbunden som den alltid vart förr så borde jag enligt appen ha ägglossning ca 2-5 och BIM 18-19 okt
Kommer nog köra all in och köpa ägglossningstester, , är rejält peppad!
Första försöket, första barnet, 27 år ????
Vet någon om problem med cystor och svårt att bli gravid är ärftligt?
Åkt på en urinvägsinfektion idag. Får se hur det blir med ägglossningen nu:/ man borde väl kunna försöka som vanligt? Ska till vårdcentralen i morgon och hoppas på att få lite penicillin. Kanske det tar dö på alla mina åkommor och gör mig frisk och kry till nästa månads försök om inget annat.
Grattis till era plus, va kul! Hoppas på fler fina plus inoktober. Och att ni andra vill stanna kvar o hänga med mig till plus
Läste denna artikel nyss på Apoteket.se
www.apoteket.se/privatpersoner/kundservice/sidor/ofrivillig_barnloshet.aspx
Den var så bra och det känns skönt att läsa om att det inte är något konstigt att må som man gör när det dröjer att få barn. Att det jag känner inte är fel, skamligt eller dumt på något sätt. Det som däremot är fel är att situationen sällan tas på allvar av omgivningen eller sjukvården.