-
Haha vad häftigt! Då får vi ta barnvagspromenader i Viby-spåret i sommar då ;)Bebben84 skrev 2014-09-11 11:13:00 följande:Men Gud vad roligt! Vi bor typ på andra sidan vägen, Tungels väg :D
-
Hej!
Jag har kikat in här lite då och då? Jag plussade också förra veckan. Jag har inte riktigt vågat skriva nåt än, men nu kände jag att jag ville när ni började prata vagnar :)
Jag var gravid och förlorade min bebis i vecka 19 i april. Nu har jag ju då plussat igen. Men då i mars hade vi kollat ut en barnvagn och då fallit för Kronan City. Vi var i Danmark och kollade in Trille Viper 4 s också, den var en kandidat länge. Den enda med riktigt stora svängbara hjul. MEN så hittade vi Kronan City och föll direkt! Den avgörande skillnaden var att Trillen var mycket större ihopvikt än Kronan. Och Kronan kändes bättre i kvalitén.
Så om allt går vägen så beställer vi en Kronan City sen när det blir dags :) -
skönt att allt ser ut som det skaDen och den skrev 2014-09-11 13:48:50 följande:
Åh vad glad jag är!
VUL idag pga smärtan i ena sidan. Det är ju alldeles för tidigt för att se nåt speciellt men en hinnsäck på 5 mm och antydan till en gulekropp! Alldeles precis som det ska vara så här tidigt. Framförallt ligger den inte på fel ställe som jag var så orolig för!!
Jag är glad!! Kanske man kan börja njuta lite nu ;)
Ska tillbaka för ett nytt VUL nästa lördag :)
-
åh Stort Grattis vad roligt så sköntMorCaa skrev 2014-09-11 11:08:17 följande:
Är såååå glad!!! Har precis kommit hem från mitt första VUL.. :) såg en ärta med nåt som tickar i mitten.. *lycka* blev sjukskriven en vecka för illamåendet.. WIIIIIE!!
-
Tack! I vecka 7.. :)Bullen11 skrev 2014-09-11 11:30:45 följande:
GRATTIS!!! Vad underbart!! :D Vilken vecka är du i nu?
-
jag älskar barnvagnar denna är jag sugen på
www.jollyroom.se/produkter/beemoo-duo-premium-silver-rosa-inkl-vinterhjul-regnskydd-adapter-3 -
Kul:) jag är också 26 år och från halland:)E88 skrev 2014-09-11 20:45:48 följande:
Hoppar gärna in här om det går bra :) 26 år från Halland bf 19/5 :)
-
Framförallt så är det storleken, Duo är lite större och tyngre som nån skrev. City är en city-vagn. Smal och smidig.Bullen11 skrev 2014-09-11 14:51:51 följande:
Jo det blir kanske en Kronan igen, vi var ju faktiskt väldigt nöjda med den förra gången!
Men vad är det för skillnad egentligen mellan Kronan City och Duo S?
Men allt beror ju på vad man själv gillar och söker i sin vagn :) För oss var det just att vi ville ha en smidig vagn med fyra stora lufthjul, svängbara fram. Vi hade som sagt nästan bestämt Trille... men så hittade vi City och tyckte båda att DEN blir bra för oss.
Vi hoppas att vi kommer så långt att vi får beställa en denna gång :) -
Åh om du jobbar med det kanske du har det ultimata tipset då, har emmaljunga någon lätt smidig vagn med stora svängbara hjul fram som blir liten när den fälls ihop OCH där det går att fästa babyskydd? Eller har jag för många krav? :)Anonym (MammaMu) skrev 2014-09-11 19:56:53 följande:
Provkör vagnarna så känner du.
Jag röstar för Emmaljunga alla gånger även mot Trille.
Kvalitén, kundservicen (från Emmaljunga) är oslagbar.
Då jobbar jag med att sälja barnvagnar, Emmlajunga, Trille, Baby Jogger m.fl och ser hur det funkar vid ev. problem osv.. Vi hade Emmalunga till förra brnet och det blir definitivt en sån igen, ingen tvekan :)
-
Tack snälla duBullen11 skrev 2014-09-12 08:01:22 följande:Numret är 08-12075500 och då kommer du först till en växel, då väljer du Kista/Rimbo. Och den ligger i Kista, trapphus 3 (samma som Vårdcentralen) =)