• MorCaa

Bf Maj 2015

Titt ut skrev 2014-09-28 12:48:15 följande:

Jag har inte gått ut med graviditet för någon än. Väntar tills efter inskrivningen i vecka 11.

Måste få gnälla av mig, hoppas det är okej.

Jag mår så fruktansvärt dåligt. Känner mig sjuk hela tiden, illamående, svag huvudvärk, svag i kroppen, orkeslös, yr, skakig, dålig i magen, ont i ryggen och extremt trött och detta samtidigt dygnet runt i över 1 vecka nu.

Jag har aldrig mått så här dåligt med mina två andra barn. Jag vet snart inte vad jag ska göra. Tänk om det kommer vara så här i flera veckor framöver. Jag orkar inte ens leka med mina barn efter jobbet knappt läsa en bok på kvällen för dem. Vissa dagar när det är som värst kan jag knappt ta mig igenom en hel dag på jobbet.

Är det fler som mår som jag, hur mår ni andra?

Exakt så har jag det.. Varit sjukskriven (tyvärr) sen i början av september.. :/ går in i vecka tio imorn så jag hoppas det snart går över..
  • MorCaa
    hellolove skrev 2014-09-28 11:36:35 följande:

Är det någon som har gått ut med sin graviditet på t.ex jobb & sånt? 

Jobbet har vetat några veckor men det beror på att jag blev sjukskriven . :/ annars vet bara några få utvalda.. ;)
  • MorCaa
    Bullen11 skrev 2014-10-03 10:50:51 följande:

Var på VUL idag, 7+4 men läkaren kunde inte hitta något foster... allt annat stämde men nu väntar jag mf :( känns ok eftersom vi har en son och vet att vi kan, men känner mig bara så lurad av min kropp! :(

Gud så tråkigt.. :( har varit med samma och man vet inte vad man ska tro.. :/
  • MorCaa
    Kissemiss skrev 2014-10-08 13:48:48 följande:

Ser ungefär likadant ut här! 9+2

Måste ha riktigt flygiga toppar för att dölja magen nu!

Ja verkligen.. :) ska tillbaka till jobbet efter ca 4 v sjukskrivning.. Blir intressant och se hur många "sneda" blickar man får.. ;)
  • MorCaa
    Kissemiss skrev 2014-10-10 07:17:22 följande:

Fy vände precis på mig i sängen lite för snabbt, världens hugg på höger sida.. Blev rädd för att det gjorde så ont! :S

Råkar ut för det varje dag! Inget farligt.. :) min kompis berättade att det var typ ligament eller dyl som sträcks iom den växande livmodern.. ;) så bara positivt! :)
  • MorCaa
    Jordgubb90 skrev 2014-10-15 07:52:22 följande:

Ååååhh det känns så långt dit :) Funderar på att ta en tripp till Ullared efter jul :D

Var där i helgen! De hade såååå mycket bra och billigt.. Men köpte inget.. ;) (vill inte jinksa) kommer åka tillbaka dit efter RUL.. :)
  • MorCaa
    Sara787 skrev 2014-10-15 18:54:58 följande:

Jag fick missfall i v 22, började blöda 22 sep

Men vill önska er andra lycka till :)

Nej vad trist.. :( hoppas det går bättre nästa gång.. <3
  • MorCaa
    Jordgubb90 skrev 2014-10-18 17:22:46 följande:

Vad kostar det att göra KUB om inte landstinget i det län man bor i erbjuder gratis?

Gå in på landstingets hemsida, borde stå där tycker jag. :) kan tänka mig att det är olika beroende på vart man bor som allt annat.. ;)
Svar på tråden Bf Maj 2015