• MorCaa

Bf Maj 2015

Jaha.. Då kör vi veckans magbild.. ;)

• MorCaa
    WiLe skrev 2014-11-19 21:27:34 följande:

Åh vad kul får jag va med! ????

BF 22/5

En liten mage har jag med fått! ???? v 13+5

Bebben84 skrev 2014-11-19 21:54:23 följande:

Vi har typ identiska magar :D. Fiiiiiiiiin :)

lillalisafisa skrev 2014-11-19 21:56:53 följande:

Gud vilken fin bebis mage :)) avis. Min mage ser bara svullen ut, precis som om jag ätit lite för mycket gott på sistone :/ haha

Ciconiidae skrev 2014-11-19 22:16:04 följande:

Jättefin mage har du. :) vad långt du kommit redan. Nu känns det som tiden rullar förbi, de första veckorna kändes så otroligt långsamma.

Tack för fina ord! ja bebben84 de är vääääligt lika.. ;)

Nu går det verkligen undan! :)
  • MorCaa

Inatt drömde jag om bebisen för första gången.. Och när jag vaknade så kan jag ärligt säga att nu trillade polletten ner! Jag ska få en bebis!! Och längtan efter den lill* kom som en tornado! Nu ska här njutas av gravititeten!! <3

• MorCaa
    Ciconiidae skrev 2014-11-21 07:37:14 följande:

Vad underbart! :) Hoppas jag börjar förstå innan förlossningen.

Haha! Ja det kan vi ju hoppas! ;)
  • MorCaa
    Ciconiidae skrev 2014-11-21 10:03:21 följande:

Igår köpte jag lite mammakläder och idag har jag mina mammatights på mig. Det är såå skönt! Kanske är lite tidig, vecka 16 imorgon. Har ni börjat använda mammakläder ännu?

Jo i vecka 7-8.. :/ hade inget val.. :P och det finns inget rätt eller fel.. Man börjar när det känns obekvämt med "vanliga" kläder.. :)
  • MorCaa
    Ciconiidae skrev 2014-11-21 13:52:51 följande:

Skönt att vi är flera, då var jag inte så tidig då. :)

Nä verkligen inte.. :) snarare sen enl min erfarenhet.. Men så har jag ju oxå alltid varit avundsjuk på de som inte får mage förens i v 20.. Inte jättekul att alltid höra "men vad stoooor du är" hur många är det egentligen" eller "snart dax, eller?"
  • MorCaa
    Pyssilullan skrev 2014-11-22 20:31:50 följande:

Hjälp mig nu- hur skulle ni gjort?

Är nu i V 16 - ännu inte berättat för någon, heller ej de 4 syskonen ... På 7,8,10 år

Sambons barn bor här varannan helg... Ska vi säga de nu ikväll? Eller vänta till helgen om 2 V då jag är i V 18?

Jag skulle nog ha berättat ikväll.. :)
  • MorCaa

RUL den 9:e :) ska bli sjuukt kul! Nu har ju äntligen poletten trillat ner och jag fattar att en bebis kommer om ca 5 månader.. Wiiie!! Vi ska kolla kön och efter det så kör vi igång namndiskussionen på allvar.. :) ska se om jag kan tala vett i skallen på sambon och få som jag vill.. :P tror dock att det är en liten kille jag bär på så vi får se om jag har rätt.. :)

• MorCaa

Hade lite tråkigt och gjorde ett kollage.. Man ser verkligen hur fort det gått.. :)

Svar på tråden Bf Maj 2015