Bf Maj 2015
Jaha.. Då kör vi veckans magbild.. ;)
Jaha.. Då kör vi veckans magbild.. ;)
Åh vad kul får jag va med! ????
BF 22/5
En liten mage har jag med fått! ???? v 13+5
Vi har typ identiska magar :D. Fiiiiiiiiin :)
Gud vilken fin bebis mage :)) avis. Min mage ser bara svullen ut, precis som om jag ätit lite för mycket gott på sistone :/ haha
Jättefin mage har du. :) vad långt du kommit redan. Nu känns det som tiden rullar förbi, de första veckorna kändes så otroligt långsamma.
Inatt drömde jag om bebisen för första gången.. Och när jag vaknade så kan jag ärligt säga att nu trillade polletten ner! Jag ska få en bebis!! Och längtan efter den lill* kom som en tornado! Nu ska här njutas av gravititeten!! <3
Vad underbart! :) Hoppas jag börjar förstå innan förlossningen.
Igår köpte jag lite mammakläder och idag har jag mina mammatights på mig. Det är såå skönt! Kanske är lite tidig, vecka 16 imorgon. Har ni börjat använda mammakläder ännu?
Skönt att vi är flera, då var jag inte så tidig då. :)
Hjälp mig nu- hur skulle ni gjort?
Är nu i V 16 - ännu inte berättat för någon, heller ej de 4 syskonen ... På 7,8,10 år
Sambons barn bor här varannan helg... Ska vi säga de nu ikväll? Eller vänta till helgen om 2 V då jag är i V 18?
RUL den 9:e :) ska bli sjuukt kul! Nu har ju äntligen poletten trillat ner och jag fattar att en bebis kommer om ca 5 månader.. Wiiie!! Vi ska kolla kön och efter det så kör vi igång namndiskussionen på allvar.. :) ska se om jag kan tala vett i skallen på sambon och få som jag vill.. :P tror dock att det är en liten kille jag bär på så vi får se om jag har rätt.. :)
Hade lite tråkigt och gjorde ett kollage.. Man ser verkligen hur fort det gått.. :)
Hittade lite kul läsning.. ;)
www.aftonbladet.se/wellness/article16436004.ab