• MorCaa

Bf Maj 2015

Ska se om jag kan ta en magbild imorn.. Orkar inte ikväll.. :P

Vecka 15 nu och magen börjar ta fart.. :) idag kom en gammal kollega fram och frågade när det var dax. Vadå sa jag, jag åt bara lite mycket till lunch.. :P han gick inte på den och gratulerade så mycket.. :) lite kul att folk vågar fråga nu och inte vara tänker att man har blivit lite tjock.. ;)

• MorCaa
    fantasifull skrev 2014-11-04 09:40:53 följande:

Här är min superlilla mage (som känns otroligt stor) för en vecka sedan, 11+0 :) snart dags att uppdatera bilden kanske :)

Såååå avundsjuk på alla ni som har små söta magar.. Min känns mest som om jag svalt en medicinboll.. :/
  • MorCaa
    Jordgubb90 skrev 2014-11-05 07:49:54 följande:

Hihi! Vilken fin mage :) Känns som min har blivit mindre nu än för bara någon vecka sen. :(

13+4

Jag upplevde typ samma sak förra veckan.. Men nu känns det som jag kan se den växa!! ;) jag äter betydligt mindre nu när illamåendet är heeelt borta (YEEEAAAY) men ändå visar vågen mer och mer.. :P
  • MorCaa
    Bebben84 skrev 2014-11-05 10:33:53 följande:

Fin mage :). Min känns som om den stannat upp lite i växten. Gjorde den lite med min dotter också minns jag. Men den putar på rätt bra ändå :)

Äter också betydligt mindre nu när illamåendet är över :) sååå skönt att ständigt behöva trycka i mig saker för att inte må illa :P

Precis så för mig oxå!! Jag växer och växer fram till v 20 sen tar det stopp.. ;) äter inte heller mycket nu.. :)
  • MorCaa
    Jordgubb90 skrev 2014-11-05 13:50:47 följande:

Skönt att höra att du upplevde samma förra veckan, för jag är ju i din förra vecka :D Hoppas den tar fart snart! Är ju kul att se att allt är som det ska. När brukar man gå på RUL? Är det 16+, 18+ eller 17+? :)

Tror att det är mellan 17+ till 20+?! Rätta mig om jag har fel tjejer.. ;) jag ska på ul den 9:e december.. (Storebrors födelsedag:) ) känns sååååå långt dit.. ;)
  • MorCaa
    Yonndax skrev 2014-11-05 14:05:51 följande:

Underbar mage.....längtar tills min ser ut så inte bara som att jag är överviktigt som den gör nu =)

Tack! Men den börjar göra sig påmind på jobbet nu.. Lite lätt i vägen så där.. :/ så på både gott och ont att man blir stor snabbt. ;) jag är ju sjukligt avis på alla som är så där små och det inte syns på förrens v 20 typ.. ;)
  • MorCaa
    Kissemiss skrev 2014-11-05 15:44:33 följande:

Jag vill att det ska synas massor, typ bli jättestor! Kommer antagligen inte tycka det då men..;)

Nä gräset är ju alltid grönare på andra sidan.. ;)
  • MorCaa
    Jordgubb90 skrev 2014-11-05 17:31:31 följande:

Åh spännande! :)

Mycket! :)
  • MorCaa
    Bebben84 skrev 2014-11-05 17:42:05 följande:

Jag ska på RUL 19 dec. DET känns sjukt långt bort också :/. Men nästa torsdag är det kub så då får vi se den lilla (stensäker på en tjej) :)

Och jag tror den lilla här är en pojk! :) har ni andra några "känslor" på vad det är?? :)
Svar på tråden Bf Maj 2015