Bf Maj 2015
Jag är i v 22, jag älskar att sova på magen o undrar om nån vet om man får det egentligen? Sover ni på magen?
Jag är i v 22, jag älskar att sova på magen o undrar om nån vet om man får det egentligen? Sover ni på magen?
Låter som ett bra val enkelvagn känns mkt enklare iaf än syskonvagn. Ska klämma på en bugaboo donkey om än priset är hutlöst o sen en babyjogger city select. Vill ha vändbara sitsar o gärna en som går att ha som enkelvagn.
Har ni kommit fram till något namn ? :)
Efter mycket prat och olika åsikter
Så har vi valt
Mollie :)
Jag funderar lite på mellannamnet.. :) vi väljer mellan Gustaf (efter sambons morfar) eller Knut (efter både min och sambons farfar) jag vill helst knut men kan man vara så "elak" mot barnet.. :)
Samson va ju jätte gulligt !
Mollie kom ja på direkt ja blev gravid men fick ett tvär nej haha och igår så sa han mollie. Så ja låter han tro att han kom
På namnet själv ;) för han har absolut inget minne att ja sagt de ;)
Barnet kanske älskar det namnet, man vet aldrig, är ju mellannamn dessutom, tycker ni om det ser jag inget elakt, roligt att föra vidare släktnamn :)
Varför ska folk lägga sig i vad bebis ska heta?? Vi har sen första början sagt att namndiskussionen ska vara vår och ingen annans.. (Förutom när jag självklart skriver om namn här ;)
Ändå frågar folk vad vi har för förslag, trots att de vet att det är hemligt.. Och nä, jag vill inte ha en Algot, Alfred, elwin eller en fred!!
Vi sa också att det är VÅRT beslut. Främst gällande efternamnet. Vi tog mitt för det är det min dotter heter och det som min sambo ska ta när vi gifter oss. Vi visste att hans föräldrar skulle bli lite griniga. Men vi förklarade för dom att det är VÅRT beslut och vårt beslut endast. Så efter det blev det ganska snabbt tyst :). Orkar inte behöva försvara vårt beslut. Fick försvara nog varför vi kollade kön. Då höll jag på att explodera. Men det la sig tillslut också. Annars är dom världens bästa svärföräldrar :). Men man har nog mycket åsikter av första barnbarnet.
Menlotta BF 15 april, flicka
Morcaa BF 2 maj Pojke
8 barnsmamman BF 2:a maj flicka
Kissemiss BF 10 maj Pojke
Starshaped BF 10 Maj Pojke
Livetiettnotskal BF 11 Maj Flicka
Zorro BF 11 maj Flicka
Cherryay BF 13 Maj Flicka
Pco BF 13 Maj Flicka
Sofia86 BF 15 Maj Flicka
MammaMia91 BF 16 maj Flicka
Nea12 BF 16 maj Flicka
Ellaa23 BF 18 maj Pojke
Dita BF 19 Maj Flicka
Bebben84 BF 21 maj Flicka
Frida-Li 25 maj Flicka
Blicka BF 27 maj flicka
Miwe BF 27 maj flicka
Baby Doll 27 maj flicka
Kaninen BF 31 maj flicka
Pusselbiten86 BF 2 juni Flicka
Inget att skämmas för, alla är sugna på något :) om någon försökte skilja på mig och min pizzasallad skulle det gå illa :P