Bf Maj 2015
Är det någon mer som är så trötta att dom knappt vet vad dom heter längre?
Jag är så energilös och illamående att jag knappt håller mig flytande...
Är det någon mer som är så trötta att dom knappt vet vad dom heter längre?
Jag är så energilös och illamående att jag knappt håller mig flytande...
Idag gäller det. Ska på vul kl 15:20 för att se om det har växt som det ska. Jag hoppas så innerligt att allt ser ut som det ska den här gången!
Ni kan väl hålla en tumme eller två för mig :)
VUL gick bra, blev daterad till 5+0 och kan kunde se hinnsäcken samt troligen gulekroppen. Inga tecken på blödningar, allt lugnt än så länge! Har ny tid 3 oktober - längtar dit!!! :)
Tror tyvärr inte jag har nå tips som kan hjälpa dig då du säkert redan provat allt. Men mitt illamående försvann när jag slutade dricka kaffe hel och tog bort all fet mat. Men det kan ha varit ett sammanträffande också, att jag slutade med kaffet samma dag som jag slutade må illa typ..
exakt samma fast är även gasig som sjutton i magen så går omkring och fiser och rapar en massa. Ganska äckligt faktiskt! Vet dock inte om symptomen beror på graviditeten eller om det är biverkningar från progesteronet jag tar.
Har varit lite orolig över att jag inte känner av illamående men det är ju inte alla som mår illa när dom är gravida...
Var ju på inskrivning igår , har gått in i v 8. Och mår så sjukt illa nästan hela tiden, funderar på att prova ses-band. Någon som provat?
Godmorgon!
Jag är också sjukt trött på eftermiddagarna och jag somnar i soffan varje kväll, känner mig sjuk social
Annars har jag märkt av att jag blir väldigt lätt anfådd.
Jag kom att tänka på en annan sak, vad jobbar/pluggar ni med/till?
ah vad kul! chaufför inom vad?
Jag är ventilationsmontör, jobbar alltså på byggen så det ska bli spännande att se hur det kommer funka att jobba sen :-P
Jobbar som barnsjuksköterska på neonatalavdelning. Så ofta blir man ju extra nojig under graviditeten för man bara ser det som inte är helt normalt.
Haha, ja precis. Så vi får se hur länge jag kan jobba. :-P magen e redan så svullen så behöver snart nya jobbebyxor :-P och då behöver jag nog berätta för chefen.. hur länge tänker ni vänta med att berätta?