Bf Maj 2015
Ska åka till Danderyd för kontroll, ringde dit för jag inte känt något på 24h (vecka 25). Fy vad jag är nervös!
Ska åka till Danderyd för kontroll, ringde dit för jag inte känt något på 24h (vecka 25). Fy vad jag är nervös!
Hjärtat slår! Vi måste dock vänta kvar på jourläkare som ska ta fler tester, kolla om det är för mycket vatten osv.. Kan ta timmar! Är lite lugnare nu:) Så skönt att barnmorskan sa att vi hade tagit ett ansvarsfullt beslut att åka in:)
Jag har börjat förstå min bebis dygnsrytm nu. Hon sover länge på morgonen och gör sig "hörd" först vid 9. Sen är det tyst från magen ett tag till mitt på dagen, då sparkas det lite. Men sen kommer kvällen, och då är det fest i magen :D så en kvällspigg men morgontrött bebis :)
Nu kör vi de hundra sista dagarna!! Imorn är jag nere på tvåsiffrigt! Wow!! :D
Åh tänk att sakta men säkert börjar det närma sig för oss alla!
Veckorna går fort tycker jag, men det är lika bra! Kommer nog inte att tycka det den sista tiden
Har ni mycket sammandragningar?
Här är jag och magen, 7:e barnet i vecka 22 + 0 (igår)
Fler än jag som blir extremt kissnödig vid sammandragningar?
Måste också köpa bebis kläder då jag lånade av kompisar till min son. Men nu ska mina kompisar ha samtidigt som mig :) så det blir nog en tripp till Gekås inom en snar framtid och shoppa lite kläder Och en kompis pappa ska ta lite andrahandsorterings kläder på hans jobb. Då dom syr upp till Polarna och pyret ;)
Ska även iväg på fredag och köpa tyg så jag kan sy mig ett babynest :)
Får mer och mer sammandragningar :/. Igår kom dom ca var 15:e minut på kvällen och fick även som mensvärk. Fler som fått så? Ringt min bm och ska få återkoppling under dagen
Ni med sammandragningar - kolla uvi! Sammandragningar har varit symtom på det för mig vid tidigare graviditeter.