Bf Maj 2015
Bebben84 vad roligt o de är jättefina!
Bebben84 vad roligt o de är jättefina!
[quote=74874234][quote-nick]Bebben84 skrev 2015-02-17 19:07:41 följande:[/quote-nick]
Jag har ett nytt symptom här som jag tänkte kolla om någon annan har. Varje kväll (enbart kvällar) så bränner/hugger/svider/ilar det två cm över naveln och lite till vänster. Nös precis och AJ vad det brände till, ryser bara jag tänker på smärtan. Försökt googla lite men hittade inget bra. Vad kan det vara?
Bebben84, jättefina bilder. :) Jag borde kanske också ta något lite finare.
Superfina bilder!! Tänkte oxå gå iväg och fota.. ????
Hej tjejer nu är jag i 28+2 och har blivit fortsatt sjukskriven till graviditetspenning kommer igång 15 mars. De har även fastställt min årsinkomst o därmed sgi nivån och är sjukt besviken över min dagsersättning, absolut inte va jag räknat med. Hur ser det ut för er? Får ni bra med ersättning elr?
Jag får jätte mkt mer för sjukpenningen av min sjukskrivning nu än sen för graviditetspenningen.
När har ni BF?
Jag har den 27 maj, men blir igpngsatt 3 veckor innan :)
Sitter och klurar på namn, vilket är lite svårt eftersom jag och mannen inte är överens alls.. :-/ Har ni bestämt namn ännu?
Här är jag och "Lucky#7" förra onsdagen
Vecka 30 idag, woop woop!!
Hur mår ni?
Jag har BF 1.a juni och går in i vecka 27 imorgon,
Har mått bra hittills men börjat få mer och mer ont insida låg och liksom vid blygdbenet då jag går..
Idag på jobbet så hände också en oväntad grej, jag svimmade för ett par sekunder.
Jag hade gått en promenad till jobbet, ätit en smörgås i farten och var på väg mot toaletten då allt blir totalt kaos, Jag kallsvettas, lät slita av mig koftan, blir yr och svagt illamående och känner paniken komma, VAD HÄNDER!
Jag satte mig ner och allt blev svart någon sekund, sedan kom jag tillbaka igen lika fort men Yr och helt kall och blöt på kroppen.
Så obehagligt, vågade inte berätta för någon på jobbet heller, men efter att jag googlat en del så tyder det på mitt låga järnvärde? Vill aldrig mer behöva uppleva det. Nu hela dagen har jag känt mig extra trött/tung/dålig aptit osv.
Hur mår ni? Någon som varit med om liknande? Eller vet vad det kan varit?
Jag har bf den 20 maj och jag visste från början vilket namn jag ville ha men det tog ett tag att övertala maken, men på julafton gav han med sig. Så namnet är bestämt! Även med mina två tidigare barn har vi haft namnet klart redan innan (kollat kön varje gång). Jag har lite kontrollbehov och klarar inte av att inte ha ett namn. Det skulle rubba mina cirklar helt och hållet!
Träffade en f.d kollega för några dagar sedan. Hon fick barn i v 35 och sa att dom inte hade något klart så det blev lite rörigt i början. Efter det åkte jag och maken och köpte spjälsäng och andra grejer. Har börjat skriva listor här hemma på vad som är bra att köpa innan bebis kommer och vad som vi kan köpa efter om behov finns.