Pergotime start sep 2014?
Hej!
Ska börja på första pergotime kur nu i sep, finns det fler som vill följas åt?
Har en flicka på 4 år...har försökt nu i två år snart att bli gravid, med ett missfall i maj 2013!
Hej!
Ska börja på första pergotime kur nu i sep, finns det fler som vill följas åt?
Har en flicka på 4 år...har försökt nu i två år snart att bli gravid, med ett missfall i maj 2013!
Det känns så tråkigt att jag inte kan få tag på pergotime Fick veta av apotek cura att det finns en leverans den 25:e. Förstår inte riktigt varför de sätter nytt datum hela tiden. Ska dom inte tillverka det längre?
Medans jag väntar på pergotime ska komma in, har jag testat mig med ägglossningstest. Idag är jag inne på CD 23 och har inte fått utslag på stickan. Jag har ingen aning om hur lång menscykel jag har för det har varit olika varje gång. Ibland har det varit 38 dagar eller 45 dagar. Så det kan nog vara därför som min ägglossning är så sen (om jag nu ens har ägglossning). Antar att jag måste fortsätta testa tills det blir utslag.
Finns det någon mer här inne som har lång menscykel?
Det känns så tråkigt att jag inte kan få tag på pergotime Fick veta av apotek cura att det finns en leverans den 25:e. Förstår inte riktigt varför de sätter nytt datum hela tiden. Ska dom inte tillverka det längre?
Medans jag väntar på pergotime ska komma in, har jag testat mig med ägglossningstest. Idag är jag inne på CD 23 och har inte fått utslag på stickan. Jag har ingen aning om hur lång menscykel jag har för det har varit olika varje gång. Ibland har det varit 38 dagar eller 45 dagar. Så det kan nog vara därför som min ägglossning är så sen (om jag nu ens har ägglossning). Antar att jag måste fortsätta testa tills det blir utslag.
Finns det någon mer här inne som har lång menscykel?
Ok, vad tråkigt att pergotime inte fungerade för dig. Oj vad länge du har hållt med Puregon. Har du fått ägglossning utav sprutorna?
Jag har ätit enkel dos och dubbel dos, inget av dom funkade för mig. Jag skulle egentligen börjat med trippel dos denna omgången men nu är dom slut. Det kommer bli sista försök med pergotime sen blir det remiss till IVF. Vet inte hur jag känner för IVF, är så rädd att det inte heller kommer ta sig.
3 dagar efter ÄL har jag haft ont i ena sidan av tjejmagen, är livrädd för att det ska bli ett utomkveds. Idag fick jag rosa blodblandade ägglossningsflytningar på toapappret, 5-6 dagar efter ÄL. Hoppas innerligt att det är en nidblödning, men har aldrig haft det innan.
Usch...jobbig väntan....
Jag har BIM på fredag. Hade äl den 13/2. Kunde inte hålla mig då jag har gravtest hemma, så tog ett imorse för "skojs skull". Först tyckte jag kunna se att det skymtade ett svagt plus, men sen blev det blankt och negativt :( Känns som att hoppet är ute !! Åh, jag skulle aldrig ha testat.... Brännande bröst, och lätt mensvärk sedan lördag.
3 dagar efter ÄL har jag haft ont i ena sidan av tjejmagen, är livrädd för att det ska bli ett utomkveds. Idag fick jag rosa blodblandade ägglossningsflytningar på toapappret, 5-6 dagar efter ÄL. Hoppas innerligt att det är en nidblödning, men har aldrig haft det innan.
Usch...jobbig väntan....