• Joozzaan

Fler som planerar barn 2015?

Vw88 skrev 2015-02-11 14:11:49 följande:

Verkligen :D Vill skrika ut det :)

Åh grattis! så himla roligt :)
  • Joozzaan
    NattaLind skrev 2015-02-12 09:52:43 följande:

Jag bor i Östergötland :)

Nej det är jätteolika har jag märkt! Hade ju noll koll på sådant här innan. Men om två veckor får jag se det lilla pyret!

Vet du om det är så i hela Östergötland? :) Tänkte för jag bor ju med här men kanske är olika mellan städerna ändå? :)
  • Joozzaan
    Lotten skrev 2015-02-14 18:24:38 följande:

Ni som plussat och fick ont i bröstvårtorna tidigt. Hur ont gjorde det egentligen? Jag har sjukt ont nu, det typ bränner och svider. Bim om 1 vecka.

Tänkte ställa samma fråga för jäklar vad de är ömtåliga just nu, började igår och har BIM -5... har aldrig upplevt detta innan.
  • Joozzaan
    Vw88 skrev 2015-02-20 07:54:34 följande:

Kollade nu igen och nu är det ingenting...

Man blir ju inte klokare av att googla :S

Har hört att det är vanligt att man kan blöda lite :) oroa dig inte i onödan! Håller tummarna för dig!
  • Joozzaan
    WhiteRose skrev 2015-02-23 13:49:37 följande:

Undrar vad som egentligen räknas som "aktiva försök".. När man har oregelbunden mens som jag, är det ju ingen mening med att försöka hålla koll på äl. Och jag har t.o.m hört att man inte ens har äl om cykeln är över 35 dagar (min har varit mellan 38-50 dagar sedan jag slutade med p-piller).

Vi har kört oskyddat sedan augusti, men vet inte om det räknas som snart 8 månader av "aktiva försök".

Va?! Jag ligger ju på 36 dagar... har man inte ÄL då? :( då är det ju jäkligt dumt att gå och hoppas känner jag...
  • Joozzaan

Jag blir snart galen. . Det måste ju va något fel på mig? Dag 40 i morgon och ingen mens eller plus i sikte. Fan. Alltså varför blir cykeln bara längre och längre? Fick från 28 till 32 till 36 och nu 40 dagar och mer lär det väl bli. Hur fasen ska man lyckas bli gravid om kroppen brer sig såhär?! Sååååå frustrerad.

• Joozzaan

Idag kom mensen!!! Oh happy day :) haha äntligen kan man börja om igen! Räknade efter och märkte att den förlängts med 4 dagar varje månad. . . Konstigt.

• Joozzaan

Hur ofta ska man köra på egentligen? Har hört allt från varje dag till varannan och var tredje... dags att börja nu i veckan så tänkte kolla. Andra månaderna har vi bara kört när lusten fallit in och det verkar ju inte riktigt ha fungerat så nu byter vi strategi :)

• Joozzaan
    glaesir skrev 2015-03-20 16:08:00 följande:

Tack!! Vi fixade det på 5:e försöket! Håll ut alla :)

Åh grattis! :) när blir BF? :D
  • Joozzaan
    Vw88 skrev 2015-03-25 07:51:31 följande:

1 månad idag sedan MF, fick :) - gubbe på äl testet den 6 mars, fortfarande ingen mens i sikte. En del symptom har jag som känns igen sen förra månaden, brösten känns enorma, molvärk i svanken och kaffet smakar konstigt.

Men inget plus på stickan..

Skumt skumt..

När har du bim då? Kanske bara är för tidigt än? :)
Svar på tråden Fler som planerar barn 2015?