• Joozzaan

Fler som planerar barn 2015?

Haha gällde tydligen att klaga lite för i morse vid 5 vaknade jag av att mensen kom med dunder och brak! ÄNTLIGEN! :) nu kan jag de fram emot nästa månad och nästa försök.

• Joozzaan
    FiiaN skrev 2015-01-19 14:23:16 följande:

Skönt att den kom tillslut :D Lycka till denna gång!

Ja verkligen! Hihk tack det samma! :)
  • Joozzaan
    pinglon skrev 2015-01-16 14:57:15 följande:

BIM JAN

Joozzaan, 22 år, Östergötland, 2:a försöket, BIM 11/1

WhiteRose, 26 år, ej Sverige, 2:a försöket, BIM 25/1

Flutterdash, 27 år, Gävleborg, 3:e försöket, BIM 26/1Lazmi, 25 år, Södermanland, 3:e försöket, 27/1

ticcer, 20 år, Skåne, 1:a försöket, BIM 29/1

Browniegirl81, 33 år, Västra Götaland, 6:e försöket, BIM 30/1

BIM FEB

jessis987, 3:e försöket, BIM 5/2

BIM OKÄNTFiiaN, 23 år, Värmland, 6:e försöket, BIM oklart PLUSSAT NattaLind, 26 år, Östergötland, gravid från 1/12

Dahlia, 33 år, Skåne, gravid från 30/11

mavidyz, 24 år, Dalarna, gravid från 28/11

pinglon, 27 år, Finland, 2:a barnet, gravid från 19/09

Mitt nya BIM borde va runt den 19/2 :)
  • Joozzaan
    pinglon skrev 2015-01-20 10:26:55 följande:

BIM JAN

WhiteRose, 26 år, ej Sverige, 2:a försöket, BIM 25/1

Flutterdash, 27 år, Gävleborg, 3:e försöket, BIM 26/1Lazmi, 25 år, Södermanland, 3:e försöket, 27/1

ticcer, 20 år, Skåne, 1:a försöket, BIM 29/1

Browniegirl81, 33 år, Västra Götaland, 6:e försöket, BIM 30/1

BIM FEB

jessis987, 3:e försöket, BIM 5/2

Joozzaan, 22 år, Östergötland, 2:a försöket, BIM 19/2

BIM OKÄNTFiiaN, 23 år, Värmland, 6:e försöket, BIM oklart PLUSSAT NattaLind, 26 år, Östergötland, gravid från 1/12

Dahlia, 33 år, Skåne, gravid från 30/11

mavidyz, 24 år, Dalarna, gravid från 28/11

pinglon, 27 år, Finland, 2:a barnet, gravid från 19/09

Och tredje försöket :) hoppas på tredje gången gillt ;)
  • Joozzaan

Det ju sjukt hur tråkigt det är att vänta hela tiden... mensen tog slut för några dagar sedan och jag är redan otålig haha. Tror det är för min ena kompis ska få barn om ca en månad så går och är avis på hennes fina mage och är lite extra baby-tokig just nu. Vill så gärna plussa den här gången :) funderar på att använda ÄL-test denna månad just eftersom det har varit lite ojämn mellanrum på BIM de senaste månaderna så litar inte på mobilappen ;)

Hur går det för er andra? Så kul att kika in och se hur det går för er!

• Joozzaan
    jessis1987 skrev 2015-02-02 11:41:35 följande:

Tre dagar kvar till BIM för mig. Har haft väldigt ömma bröst den här gången och mer framträdande blodådror. Annars har ja mått som vanligt. Hur går det för er andra?

Hoppas att det är grav symptom du känner av! :) när ska du testa?

Själv har jag ÄL vilken dag som helst nu så nu jäklar ska här göras bebis hehe :D har dock suttit och läst på lite (sämsta man kan göra just nu känns det som) och man blir ju lite nedstämd när man läser hur liten chans det är även fast vi skulle träffa in rätt dag och allt :(
  • Joozzaan
    MalynCazzandra skrev 2015-02-05 13:25:09 följande:

Hmm... Jag blev visst lite lurad. Hade inte ÄL i lördags alls. Som jag trodde men jag borde ha vetat bättre eftersom min mens aldrig varit regelbunden men idag på Dag 20 så tänkte jag att "visst jag kollar, för skojs skull". Och får detta i nyllet!!!!

Visst är det ett streck där??? Det är svagt så det måste ju betyda att jag kommer ha ägglossning inom några dagar? Jag ska testa igen ikväll och då hoppas jag att strecket är lite starkare. 

Ikväll ska gubben få sig lite extra mys :D Är så glad nu och hoppas att det tar sig denna gång.

Jag tänkte precis kika in och fråga en liknande fråga! Antingen borde du ju precis haft ÄL eller så ska du snart få. Nu är ju ibte jag något proffs därför tänkte jag ställa samma fråga.

Har inte haft någon som helst stegring på en vecka (testat en gång om dagen) men nyss hade det hänt grejer! Dock var inte strecket exakt lika mörkt, betyder det att det är nära men inte riktigt än då?
  • Joozzaan
    Hanzi skrev 2015-02-07 20:32:21 följande:

Hej på er! Hoppar in i denna tråden lite sent!

Jag och min sambo har bestämt att vi ska försöka skaffa barn detta året! Så beslutat att ta ut min spiral i juli efter vi varit i Florida och jag har gått ner tillräckligt i vikt!

Har längtat väldigt länge efter barn trots min ålder , 21 år o sambon 22! Men vi har varit tillsammans i 4 år! :)

Tänkte flika in o kolla med er om det tagit lång tid att bli gravida? Många tankar som snurrar nu när vi bestämt oss????

Åh vad kul :) jag och sambon är ett år äldre än er och med med längtat länge nu. jag slutade med piller i nov och än har det inte blivit något men har för mig att jag läste att snittet är 7 månader att bli gravid så man ska väl inte börja stressa sönder innan den tiden passerat.

Hoppas det går fort för er! :)
  • Joozzaan

Nu går dagarna lite väl långsamt tycker jag.... BIM -9... och ska nog försöka vänta ännu längre för att slippa bli besviken i onödan.

Svar på tråden Fler som planerar barn 2015?