• FiiaN

Fler som planerar barn 2015?

Joozzaan skrev 2015-01-13 07:34:28 följande:

Det

Hoppas verkligen jag med :) fick en varm ilning genom kroppen när jag läste ordet bebis haha... töntig jag känner mig. Har bestämt mig för att testa när när jag vaknar sen i stället. Om det nu mot alla odds skulle va positivt så kommer jag absolut inte kunna somna efter jag fått veta och då blir nästa jobbpass jäkligt segt ;)
    Hahha förstår din känsla, blir också glad i hela kroppen när jag hör det :) Dock har "vi" väl bestämt här hemma att inte försöka lika intensivt längre... Så segt! Är väl inne på 6e försöket annars.
  • FiiaN
    Joozzaan skrev 2015-01-13 14:29:41 följande:

Kunde inte se något streck hur mycket jag än ville. Jäkligt irriterande eftersom jag fortfarande inte fått mens. Tycker kroppen är elak som gör såhär... om man nu inte är gravid kan väl mensen komma som den ska så man slipper gå och hoppas :(

Åh vet hur det känns! När jag hade slutat med mina p-piller så kom mensen 1 vecka sen :( Gick och hoppades hela tiden. Sedan har min cykel ändrats hela tiden. Ena gången är den 24 dagar och andra 29...
  • FiiaN
    Joozzaan skrev 2015-01-13 16:54:52 följande:
    Allt funkade ju som det skulle både första och andra månaden efter piller så förstår inte varför den ska hålla så såhär nu. Kul att bara gå och vänta på att den ska komma så man kan försöka igen. . . För gissar på att det är rätt kört att fortfarande hoppas på ett plus nu?
    Åh va segt :( Ja ett evigt väntande... Vissa får ju inte plus för i vecka 7 eller 8 :O Så det är väl bara att vänta och se...
  • FiiaN
    Joozzaan skrev 2015-01-18 23:15:37 följande:

Börjar bli trött på att vänta på mensen nu känner jag... nästan +8 dagar nu och nada. Irriterande

Åh va irriterande :(
  • FiiaN
    Joozzaan skrev 2015-01-19 12:47:11 följande:

Haha gällde tydligen att klaga lite för i morse vid 5 vaknade jag av att mensen kom med dunder och brak! ÄNTLIGEN! :) nu kan jag de fram emot nästa månad och nästa försök.

Skönt att den kom tillslut :D Lycka till denna gång!
  • FiiaN
    Lazmi skrev 2015-01-23 09:34:16 följande:

Tack!! :D Sa häromdagen till min sambo att om inte mina yrsel attacker går över snart måste jag till läkare. Mina symtom har varit yrselattacker , jätteömma bröstvårtor och "mensvärk". För några nätter sedan klockan tolv på natten fick jag sug efter kryddiga kycklingklubbor, något jag inte ätit på år . Och att jag drömde att jag plussade :) senaste mensens första dag var 26 december, så min graviditet räknas väl från det datumet??

Stort grattis :D Vilken underbar start på helgen!
  • FiiaN
    Vw88 skrev 2015-02-11 07:28:45 följande:

Inte varit så aktiv här på ett tag då jag och sambon försökt sen i Augusti 2014.
    Testat med ÄL test och kört varannan dag och blivit besvikna månad efter månad. Har känt symptom varje månad, men denna månaden var det annorlunda :)
    Äntligen efter alla månader fick vi ett svagt plus på clearblue! BIM är idag 11/2 <3
    Kan inte beskriva hur lycklig jag är!!!

Grattis :D Va kul!
  • FiiaN
    Vw88 skrev 2015-02-11 09:05:48 följande:
    Tack FiiaN! Hur har det gått för dig?
    Vi har lagt ner med att försöka :( Det får hända om det händer, men det ser inte så ljust ut just nu, då vi har sex max 2-3 ggr per månad... Sen får jag knappt något jobb just nu, vill ju gärna få jobba lite så man kan ha råd med barn.
  • FiiaN
    Vw88 skrev 2015-02-11 09:38:50 följande:
    Ok, hur kommer det sig att ni inte har sex mer?
    Jobb kommer när man minst anar det, har själv varit i samma situation.
    Lycka till för er!
    Pga att jag inte har något jobb, så ligger allt på min sambo :/ Och det gör att han blir stressad och måste jobba massor, sen när han kommer hem är han helt slut :( Sen har han fått börja gå och prata med en för han blivit lite deprimerad över detta. Denna månad har jag inte fått jobba en enda dag. Hatar detta! Så jag är väl inte heller i rätt tillstånd för att skaffa barn just nu, tyvärr :( Men längtar till den dagen, men gör inget om det får vänta ett tag heller.
    Stort lycka till för er också! :P
  • FiiaN
    Syrran86 skrev 2015-02-12 08:56:08 följande:

Tror det är positivt! Vad säger ni? Man blir ju lite paranoid att ögonen spelar en ett spratt.

Tycker jag ser ett rosa streck :D Grattis!
Svar på tråden Fler som planerar barn 2015?