Fler som planerar barn 2015?
Ja, hoppas på tid så snart som möjligt och att de hittar något de kan fixa så att vi slipper göra fertilitetsutredning :) Bara lyxen att få ÄL varje månad så man har lite fler chanser/ år :P
Ja, hoppas på tid så snart som möjligt och att de hittar något de kan fixa så att vi slipper göra fertilitetsutredning :) Bara lyxen att få ÄL varje månad så man har lite fler chanser/ år :P
Grattis till plus, vad underart att läsa :D
Själv har jag blödigt i 10 dagar... Och idag är det bara 6 dagar kvar tills jag ska få min riktiga mens...Blir så trött på detta! :( Tror inte det tagit sig denna gång heller, men får satsa på näsa månad :D
Blev inget + denna månad för mig tror jag. Nu efter 14 dagar sen mens så började det med att igår var det rosa flytningar och imorse var det mer blodigt :(.
Så nya försök nästa månad ist
Och DÄR kom till sist min mens. Cykeldag 136. Ska nu testa rosenrot och hoppas på att jag får en kortare och vettigare cykel. Annars har jag väl ÄL i typ.. Slutet av feb eller nått..
Men va underbart att logga in här och se så många plus :D Blir alldeles varm i kroppen! Stort grattis till er, och ett lycka till, till er som ännu inte fått plus :)
Själv är jag på BIM -2, får se om mensen kommer eller inte. Just nu känns det som vanligt.
Grattis alla fantastiska kvinnor :D VAd har ni haft för symtom? :D