• FiiaN

Fler som planerar barn 2015?

mavidyz skrev 2014-10-27 19:49:13 följande:

Ja, hoppas på tid så snart som möjligt och att de hittar något de kan fixa så att vi slipper göra fertilitetsutredning :) Bara lyxen att få ÄL varje månad så man har lite fler chanser/ år :P

Ja jag håller verkligen tummarna för er :)
  • FiiaN

Grattis till plus, vad underart att läsa :D 

Själv har jag blödigt i 10 dagar... Och idag är det bara 6 dagar kvar tills jag ska få min riktiga mens...Blir så trött på detta! :( Tror inte det tagit sig denna gång heller, men får satsa på näsa månad :D

• FiiaN
    Syrran86 skrev 2014-10-29 20:14:51 följande:
    Fasen vad skumt. Är det kraftig blödning eller bara lite?
    Har inte haft någon kraftig blödning denna gång (hade det förra månaden). Nu är det till och från hela tiden, ibland lite och ibland mer. Får i alla fall använda skydd... :(
  • FiiaN
    Syrran86 skrev 2014-10-30 08:49:05 följande:
    Jag är sjuksköterska, och har faktiskt jobbat på gyn, men det är några år sedan nu och jag är absolut ingen expert på området, men jag tänker mig att blödningen kan helt enkelt vara att hormonerna från P-pillren fortfarande spökar i kroppen. Det skulle ju också kunna vara en blödning från ytliga kärl i livmodertappen, för visst var det du som hade någon liten förändring där? Tror inte att du behöver vara orolig men förstår att det är irriterande när man försöker få barn! Hade du mens på "rätt" dag förra gången?
    Jaha se där, vilket spännande yrke :)

Jo men precis, jag har lite förändringar. Känns skönt att du skriver detta. Har ju ringt bm 2 ggr pga detta, men inte fått varken råd eller hjälp :/ Ja jag hade det på rätt dag :) Men sist hade jag "bara" den konstiga blödningen i 6-7 dagar, men nu är jag liksom uppe i 11 :/
  • FiiaN
    Syrran86 skrev 2014-10-30 13:13:41 följande: