• FiiaN

Fler som planerar barn 2015?

Vw88 skrev 2014-10-22 10:37:03 följande:

Blödning nu :( vet ej vad det är BIM-4 idag ....
    Kanske mensen som kommit tidigt...

Oj, vad kan det vara tro? Är det mycket blod?
  • FiiaN

Fick ett starkt plus på mitt äl-test igårkväll, och fick även till ett mys igår :D Tog ett test nyss och det va inte positivt på testet, så nu har väl ägget släppt :) Så får hoppas att det går vägen denna gång! :D Ska försöka få till det när killen kommer hem också :) Så man kan vara på den säkra sidan. Känns ändå rätt skönt att få ett positivt test trots min konstiga blödning jag har.

• FiiaN
    Vw88 skrev 2014-10-22 11:59:33 följande:
    Jag vet inte alls, känns inte likadant som mens och "luktar" inte mens... Får se hur det blir under dagen. Kanske nidblödning?
    Hoppas det är en nidis :)
  • FiiaN
    Pyret 85 skrev 2014-10-22 16:21:05 följande:
    Titta va fint :) Grattis!
  • FiiaN
    Tussigullan skrev 2014-10-22 23:22:08 följande:

Enligt kalender skulle jag ha äl den nionde..men jag kände aldrig av den som jag brukar göra..testade aldrig heller..så får jag mens imorgon så vet jag att det funkade som det skulle i alla fall. Blev mys den tionde på kvällen så visst kan det finnas en chans..speciellt nu när jag inte vet när jag hade äl denna gången. Får vänta o se helt enkelt men har molat lite milt sen några dagar tillbaka så tror att mensen är på g ändå...men isf får man se till att få till det i november haha.

Hoppas det tog sig :D
  • FiiaN

Åhh känner mig lite ledsen på något sätt :/

Den 21a stod det i min ptracker att jag skulle ha äl, och mycket riktigt så stämde det :D Testa med äl, test först på dagen sen på kvällen, och på kvällen va det mycket starkt streck. Så efter äl-testet fick vi till ett mys.
    Sen tog jag ett nytt test igår för att se hur det såg ut, och det va inte alls starkt streck så då har ju ägget lossnat :) Så försökte få till lite mys med gubben, men han tvärvägrade... :( Han hade fått jobba över igår och va helt slut. Blev bara så ledsen på nåt sätt att få ett nej just den dagen. HAHAH han får säga nej vilken dag som helst i månaden men inte denna xD Men han bad väl typ om ursäkt imorse och sa att han mådde dåligt över att det inte blev av på den dagen som det är stor chans att träffa rätt på...

Men ja vi får hoppas att det räckte med att mysa samma dag som jag fick det starka strecket :)

• FiiaN
    mavidyz skrev 2014-10-23 07:22:11 följande:
    Det ska ju räcka med att ha sex varannan-var tredje dag eftersom att spermierna kan leva flera dygn :) Jag har läst att det ska bli lite sämre kvalité på spermierna om man har sex flera dagar i streck :/ men vet inte hur pass det stämmer eller så.. :)

Annars förstår jag hur du känner när mannen vägrar. Man blir så otroligt ledsen.. Så blir man lite besviken på sig själv för att man reagerar så starkt ;)
    Det har jag också läst :) Så får hoppas det va ett par uthålliga små rackare som for in i tisdags ^^ Kände bara att jag ville fylla på lite där inne då jag visste att ägget släppt...

HAHA skönt att någon förstår min besvikelse. Känner mig lite ego :P Går det inte denna gång så får vi testa nästa månad :)
  • FiiaN
    mavidyz skrev 2014-10-23 07:38:59 följande:
    Vi får hålla tummarna! :D

Haha, ja, jag kan bli riktigt ledsen om mannen säger nej. Man känner sig som ett hormonmonster ;)
    HAhah ja man blir ju nästan lite rädd för sig själv :P Sitter med gråten i halsen nu typ, så fjantig jag är xD
  • FiiaN
    NattaLind skrev 2014-10-23 08:23:18 följande:

Nu vet inte jag om min p-tracker stämmer, men skulle haft äl igår och hade "hugg" i livmodern. Jag och sambon myste två dagar innan för denna gång hade jag planerat att ha sex just på ÄL. Blev det något?

Naaaaaeee! Sambon var trött och tjurig och jag blev ledsen. Fick också en ursäkt i morse men va fan?! Igår var ju dagen med stort D! Även om det finns en chans att simmarna sen två dagar innan (eller ja, 36 timmar innan) klarar av det så hade ju chansen varit BETYDLIGT större om jag fått komma till igår. Så nu sitter jag och tjurar och "vet" att det inte kommer ta sig denna månad heller. Åh så frustrerad!!!

Dock är jag ju inte hundra på att jag hade ÄL igår men ändå..... risken är stor.

Åhh förstår dig, jag va ju med om precis samma sak! Man känner sån besvikelse och ledsamhet! :( Men nu håller vi tummarna för att de gånger vi fick till det ska räcka! :) Men skönt att du också fick en ursäkt :)

Men igår kändes det som att det bara va jag som ville detta eftersom han sa nej. Men så är det ju inte, båda vill ju men det känds som en frustration när han sa nej på just den dagen!!! Han kunde ju sagt nej en annan dag xD
  • FiiaN
    NattaLind skrev 2014-10-23 08:59:51 följande:
    Jag kände precis likadant med. Jag vet att han vill precis lika mycket, men jag tror att i alla fall mitt fall är det svårt för honom att förstå HUR viktigt det är att vara punktlig. Att igår kan det gå men idag är det försent. Han vet om det men jag tror inte han riktigt greppar det ändå liksom :P

Ja vi får hålla tummarna för varann! Men kul att exakt samma hände samtidigt :P
    HAhha precis samma här! Han sa imorse att han inte fattade att det behövde ske precis igår... Jag bara åhh men jag förklarade ju för dig. Han såg ledsen ut när han gick idag :( Men nu vet han till nästa månad, om det inte tar sig denna gång :P

Ja det får vi göra :D Kul att vi hade precis samtidigt!
Svar på tråden Fler som planerar barn 2015?