• FiiaN

Fler som planerar barn 2015?

kasovi skrev 2014-10-08 06:12:14 följande:

Har haft lite stickande känsla i tjejmagen till o från sedan igår. Idag är det lite mer påtagligt.

Måste ju vara ÄL som är på gång!

Gubben sexvägrade nu på morgonen o skyllde på att han har bråttom till jobbet. Nu ringde hans chef o sa att det regnar för mycket. 1-0 till mig. Hoppas på 2-0 ;)

HAhah tur du har ;) Hoppas att det är äl du känner av! :)
  • FiiaN
    Phialia90, 24 år, 2:a försöket, BIM 11/9
    Sarah1990, 24 år, 1:a försöket, BIM 20/9

ejh97, 16 år, Gotland, 1:a försöket, BIM 8/10
    EllenD, 2:a försöket, BIM 8-12/10
    Kvinna16780, 27 år, Stockholm, 1:a försöket, BIM 9/10

Haylie13, 1:a försöket, BIM 10/10
    FiiaN, 23 år, Värmland, 2:a försöket, BIM 13/10
    ticcer, 4:e försöket, BIM 14/10

Pinglon, 26 år, Finland, 2:a försöket, BIM 17/10
    Syrran 86, 28 år, Göteborg, 1:a försöket, BIM 20/10 
    Kasovi, 21år, Stockholm, 2:a försöket, BIM 25/10
    Anaei, BIM 26/10

NattaLind, 25 år, Östergötland, 2:a försöket, BIM 5/11

Lillapyret3, 3:e försöket
    Mavidyz. 24år, Dalarna, 1:a försöket, BIM okänt

Glaesir, 23 år, 1:a försöket BIM okänt.
    Klumposaurisen, 20 år, Östergötland
    Amandao89,

Plus Plussat

Therese2014
    Ancl
  • FiiaN

Alltså börjar snart gråta! På typ 4 veckor så har jag haft 3 blödningar... Igår va det lite och ljust, idag när jag vaknade så va det mycket mer och mörkrött... Ursäkta infon, men är så frustrerad! :(

• FiiaN
    mavidyz skrev 2014-10-08 07:49:10 följande:
    Förstår frustrationen! Man kan ju stå ut med den vanliga väntan mellan ÄL och BIM men när det krånglar så man inte vet ett skit.. :(

Jag har fortfarande inte haft ÄL vad jag vet.. CD 96.... Har liksom inget datum att sätta på nått :(
    Ja väldigt frustrerande, vet ju inte om detta är mens heller, den ska komma om 5-6 dagar...

Åhhh men va segt :(
  • FiiaN
    NattaLind skrev 2014-10-08 10:36:46 följande:
    Men gud! En tröst är väl kanske att kroppen bara inte hunnit komma tillrätta ännu, men att den gör det väldigt snart! Borde inte denna gång varit den "riktiga" mensen om man kikar på tiden? Är den det så kanske det är den sista nu *håller tummarna* innan det blir som det ska vara!
    Jo kanske är så. Nej detta ska vara andra riktiga, den första kom 7 dagar sen. Men hoppas nästa månad blir bättre, men nu har jag verkligen ingen aning om hur jag ska tänka eller räkna längre... :(
  • FiiaN
    anaei skrev 2014-10-08 10:53:23 följande:

Det är mitt första försök efter att slutat med minipiller. Tog två månader att få tillbaka mensen.... Men nu äntligen är den tillbaka och hoppas på ett pluss i slutet av månaden.

Då håller vi tummarna hårt för att det ska gå på första försöket :D
  • FiiaN
    NattaLind skrev 2014-10-08 11:04:27 följande:
    Förstår det :/ Men du hade äl eller?
    Ja det hade jag.
  • FiiaN
    Syrran86 skrev 2014-10-08 13:44:25 följande:
    Åh vad jobbigt. Förstår att det är frustrerande men försök att bara slappna av och låt kroppen ta sin tid att komma in i rätt cykel igen. Lättare sagt än gjort såklart. Det är ju en stor omställning att sluta med P-piller och kan ta lite tid innan allt är i sin ordning. Hormonerna styr ett känsligt system och det är olika för alla. Hoppas att det stabiliserar sig snart!
    Ska försöka slappna av, dock känner jag mig rätt avslappnad, förutom när jag blöder heeela tiden :) Men det blir väl som det ska någon gång :)
  • FiiaN
    lillapyret3 skrev 2014-10-09 09:07:47 följande:

Jag har äl den 19 och BIM den 2/11.

Tycker det här är såå spännande! :)

Men snart kommer jag väl börjar bli frustrerad och besviken när de aldrig tar sig!

Men tredje försöket gillt.

Håller tummarna gör er alla andra!! ??

Hoppas det tar sig :D

Ja visst är det spännande, men samtidigt frustrerande att inte veta :) Jag är en sån som gärna vill veta, haha!

Det blir tredje gången för mig med, nästa gång :D Hoppas det är tredje gången gillt som gäller ;) Håller tummarna för alla goa tjejer här :D
  • FiiaN
    glaesir skrev 2014-10-09 10:16:59 följande:

BIM -5 för mig! Vet att jag hade ÄL 30/09 med hjälp av ÄL stickor!

I förrgår hände nåt som int brukar hända, höll på svimma! Har ALDRIG hänt förut! Veterinären skulle ta blodprov på hunden så susade det till av alkohol lukten dom lägger på först! Jobbar själv inom vården och har aldrig haft obehag..

Tycker även jag börjat må illa på förmiddagarna, kan lika bra va stress då hunden är dålig och jag vart på resande fot med honom.

Köpte iaf gravtest igår! När vågar man testa?

Oj men se där! En kompis till mig höll på att svimma när hon var gravid, det va så hon upptäckte det.

Hmm har läst att vissa kan få svaaaaaga plus på bim-4 :)
Svar på tråden Fler som planerar barn 2015?