• FiiaN

Fler som planerar barn 2015?

Hejsan!

Jag är 23 år och bor ihop med min stora kärlek. Nu är det såhär att vi börjat planera barn. Har valt att inte prata om detta med vänner eller familj tills det är en bebis på väg :)
    Men man har ju lite funderingar och tankar, så tänkte att fler kanske vill prata och fundera ihop med mig här.
    Har ätit p-piller i ca 8 år och slutade med dom för 2 veckor sedan, jag vet att det kan ta tid innan man kan bli med barn, men tillverkningen har börjat Glad 
    Hoppas på en liten bebis till 2015 i alla fall!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 10:07
    Här är några av oss som är aktiva här inne :) Alla är välkomna och jag uppdaterar listan så gott jag kan :)

Sarah1990, 24 år, 1a försöket, BIM 20/9
    NattaLind, 25 år, 1 försöket, Östergötland. BIM 30/9.
    ejh97, 16 år, Gotland, 1a försöket, BIM 8/10
    FiiaN, 23 år, Värmland, 2a försöket, BIM 11/10
    Mavidyz. 24år, Dalarna, 1a försöket, BIM okänt

• Svar på tråden Fler som planerar barn 2015?
  • glaesir

PLUSSADE JAG MED IDAG IGEN!!!

Fick MF 24/3, gick inte ens en mens emellan!! BF 29/12! Hoppas det går bättre denna gång!!

• FiiaN
    glaesir skrev 2015-05-06 22:34:02 följande:

Fick MF 24/3, gick inte ens en mens emellan!! BF 29/12! Hoppas det går bättre denna gång!!

Åhhh grattis :D Håller tummarna för dig! :D Va underbart!
  • mavidyz
    glaesir skrev 2015-05-06 22:34:02 följande:

Grattis!! :D håller tummarna för att det går hela vägen denna gång! :)
  • Jeanette93

Första månaden med natural cycles och har lyckats pricka in ägglossningen, härligt... Jag har bim den 12-15 Maj ungefär. Ägglossning hade jag 2 Maj. Så jag får hoppas att de blir något denna gången, har också fått reda på att jag har försämrad sköldskörtel och har börjat att få levaxin mot de, man kan tydligen ha svårare att bli gravid med en försämrad sköldskörtel men med medicin ska man bli "återställd". Tror dock inte de blir något på först försöket med NC, men jag hoppas :D. Sen första dagen efter äl så har jag haft tjocka vita flytningar, som body lotion ungefär... De luktar inget speciellt, vad kan de vara?

• FiiaN
    Jeanette93 skrev 2015-05-07 14:18:30 följande:

Första månaden med natural cycles och har lyckats pricka in ägglossningen, härligt... Jag har bim den 12-15 Maj ungefär. Ägglossning hade jag 2 Maj. Så jag får hoppas att de blir något denna gången, har också fått reda på att jag har försämrad sköldskörtel och har börjat att få levaxin mot de, man kan tydligen ha svårare att bli gravid med en försämrad sköldskörtel men med medicin ska man bli "återställd". Tror dock inte de blir något på först försöket med NC, men jag hoppas :D. Sen första dagen efter äl så har jag haft tjocka vita flytningar, som body lotion ungefär... De luktar inget speciellt, vad kan de vara?

Åhh då håller vi tummarna :D Ägget fäster inte förrän några dagar efter äl. Så vet inte vad det kan vara, men man har ju lite olika flytningar ibland. I alla fall jag :)
  • kastrullen

Grattis till alla plus! :)

Själv är vi på femte försök, men jag fick spottings igår efter mys med mannen så jag gissar att mensen dyker upp inom några dagar. :/

Nya tag nästa månad helt enkelt!

• FiiaN
    Joozzaan skrev 2015-05-08 18:54:43 följande:

Började med rosenrot idag så får vi se om jag får ordning på skiten snart... :)

Hoppas det funkar för dig :)
  • FiiaN
    kastrullen skrev 2015-05-09 07:27:31 följande:

Grattis till alla plus! :)

Själv är vi på femte försök, men jag fick spottings igår efter mys med mannen så jag gissar att mensen dyker upp inom några dagar. :/

Nya tag nästa månad helt enkelt!

Tack så mycket :)

Åh hoppas det tar sig snart! Håller tummarna för er. Kram!
  • Liam05

Jag är på BIM +2 idag och igår eftermiddag fick jag ett väldigt svagt plus på CB. Tog ett CB digitalt 15 min efter o fick svaret inte gravid, tog ett nytt CB digital i morse med morgonurinenet o fick samma svar, inte gravid.

Är det kört nu?

Svar på tråden Fler som planerar barn 2015?