• FiiaN

Fler som planerar barn 2015?

Hejsan!

Jag är 23 år och bor ihop med min stora kärlek. Nu är det såhär att vi börjat planera barn. Har valt att inte prata om detta med vänner eller familj tills det är en bebis på väg :)
    Men man har ju lite funderingar och tankar, så tänkte att fler kanske vill prata och fundera ihop med mig här.
    Har ätit p-piller i ca 8 år och slutade med dom för 2 veckor sedan, jag vet att det kan ta tid innan man kan bli med barn, men tillverkningen har börjat Glad 
    Hoppas på en liten bebis till 2015 i alla fall!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 10:07
    Här är några av oss som är aktiva här inne :) Alla är välkomna och jag uppdaterar listan så gott jag kan :)

Sarah1990, 24 år, 1a försöket, BIM 20/9
    NattaLind, 25 år, 1 försöket, Östergötland. BIM 30/9.
    ejh97, 16 år, Gotland, 1a försöket, BIM 8/10
    FiiaN, 23 år, Värmland, 2a försöket, BIM 11/10
    Mavidyz. 24år, Dalarna, 1a försöket, BIM okänt

• Svar på tråden Fler som planerar barn 2015?
  • Karin23
    Joozzaan skrev 2015-04-21 21:50:47 följande:

Hur gick det?

Jag plussade i förrgår:)!

• Joozzaan
    Karin23 skrev 2015-04-22 15:59:14 följande:

Jag plussade i förrgår:)!

åh grattis :)
  • Lotten

Hej!

Hade bim igår och den har ännu inte dykt upp. Har inga tecken på att den ska komma heller. Brukar vara väldigt öm i bröstvårtorna.

Senaste månaderna har den kommit exakt samma dag och på morgonen innan jobbet.

Känner mig konstig, som lite yr. Hade en pytteliten blödning förra veckan.

Har ni andra känt något så tidigt?

• FiiaN

Grattis till er som plussat :D Hoppas på att få se fler plus här!

Ni som hängt med länge vet ju att jag haft konstiga blödningar i nästan 6 månader... men dom är borta sedan 2-3 månader tillbaka och mensen har varit mer regelbunden :D Det är en enorm lättnad för mig.

Idag är jag (troligtvis) på BIM+4 och började få lite ömma bröstvårtor igår och håller i idag. Jag hoppas inte allt för mycket, har ju ändå "försökt" i ca 9 månader på att få till det. Men utöver det så känner jag inget annorlunda. Mensen kommer väl med all sin fart snart, men det gör inget det heller :) Har blivit rätt van vid det.

Kram på er brudar!

• glaesir

Fick missfall förra månaden men nu är jag på BIM +1 igen. Mitt första graviditetstecken då var ytliga blodkärl på brösten och dom har sen 1v tillbaka kommit tillbaka! Igår och idag har jag kissat minst 1 gång i timmen och min sambo skrattar åt mina bröst för dom är alldeles olika stora och bröstvårtorna står åt olika håll (haha) och är hungrigare än vanligt. Är 99,9% säker att jag är gravid men vi får se imorgon bitti då jag tar gravtest! Hade pyttelite blodblandad flytnibg i trosorna igår vid 1 då jag sprang och kissa, sist då jag fick MF hade jag blodblandat i tre dagar vid BIM.

Testade neg på BIM -3 med rfsu som sägs va dåliga ;) håll tummarna!

• FiiaN
    glaesir skrev 2015-04-23 15:38:08 följande:

Fick missfall förra månaden men nu är jag på BIM +1 igen. Mitt första graviditetstecken då var ytliga blodkärl på brösten och dom har sen 1v tillbaka kommit tillbaka! Igår och idag har jag kissat minst 1 gång i timmen och min sambo skrattar åt mina bröst för dom är alldeles olika stora och bröstvårtorna står åt olika håll (haha) och är hungrigare än vanligt. Är 99,9% säker att jag är gravid men vi får se imorgon bitti då jag tar gravtest! Hade pyttelite blodblandad flytnibg i trosorna igår vid 1 då jag sprang och kissa, sist då jag fick MF hade jag blodblandat i tre dagar vid BIM.

Testade neg på BIM -3 med rfsu som sägs va dåliga ;) håll tummarna!

Åhh vad jag håller tummarna för dig/er :D
  • Dakine

Alla mina symtom är puts väck, förutom ömma bröst.. Känns verkligen som att fostret antingen dött, eller att det inte var något alls. Är inte heller trött, vilket jag var med första barnet jätte länge! Allt känns så annorlunda denna gång. Oroar ihjäl mig. Vi har sagt att vi ska vänta med sex till efter v 12, men har gett varann orgasm ändå på andra sätt. Nu är jag skit nojig över att orgasm ska ha lett till att fostret dött... VUL på måndag. Vill bara få det överstökat....

• evve88
    FiiaN skrev 2015-05-05 06:59:58 följande:

Tror inte det är sant :O Skakar som tusan!

Grattis!! :)
Svar på tråden Fler som planerar barn 2015?