Vi som väntar tvillingar mars-april 15! :D
Men herregud vilken puckad kommentar!
Fick du några bra tips på barnvagnar annars? Jag känner mig helt rådvill i detta vad för vagn man ska satsa på.
Jag har fortfarande bara fått positiva kommentarer från omgivningen. Det trodde jag faktiskt inte själv att ingen skulle kommentera det totala antalet barn. Har en kollega som fick sitt sjätte barn för ett tag sen och det var många kommentarer både med det barnet och det femte så jag har väl tur som sluppit undan hittills.
Jag har sån himla huvudvärk. Det går över när jag äter nåt, för en liten stund, sen kommer den tillbaks. Vet inte om jag inte äter tillräckligt eller skulle behöva äta oftare? Eller om det inte har med det att göra överhuvudtaget. Jag har haft ganska dålig aptit sen jag blev gravid jämfört med annars, är mest bara sugen på vatten...
Om du är sugen på vatten så kan det ju också vara obalans i kroppen så testa med ett glas resorb kanske?
De tips jag fick var Emmaljunga double Viking -15 så ingen möjlighet till begagnat chassi iaf :-/
Vi funderade ett tag på Teutonia team Cosmo, finns mycket begagnat, men alla som har haft en sådan sa att den var otymplig och tung och efter att ha kollat på Teutonias hemsida så förstår jag varför, den väger 24 kg!