stinaa skrev 2014-11-03 22:24:46 följande:
Det är säkert ingen fara, tycker mig känns tryck både lite här och där beroende på hur jag sitter, men bra att du kollar upp det! :)
Jag kan inte alls ligga på rygg, mår illa efter typ en minut så här är det sidoläge som gäller ;)
Någon som fått problem med halsbränna än? Jag har det så himla jobbigt, bränner i hela magen och halsen (mest på kvällarna) så jag nästan blir tokig. Inget hjälper, det enda som hjälper gör stunden är att dricka bubbelvatten. Omeprazol får jag ont i magen och mår illa av.. :(
Tack för lugnande ord
Halsbränna har jag inte fått än (men hade en hel del med dottern så den lär dyka upp snart). Jag har alltid ett glas med mjölk ståendes vid sängen (har man nära till kylen kan man gå upp och ta sig en "färsk" klunk) och sen kombinerade jag det med Novalucol. Hjälpte en hel del faktiskt.
Alltså mina bröst! De har blivit helt gigantiska (enligt mig, allt är ju relativt) och jag tycker att det är jobbigt! Jag har i vanliga fall en nätt c-kupa (har 70 i omkrets så den är en liten c) men nu är jag uppe i F-kupa (fortfarande 70 i omkrets). Bläh! Vet att de allra flesta tycker att det är kul att brösten blir större men jag trivs inte med det och sen så vet jag ju att det bara är sådant som kommer att försvinna sedan och som töjer ut huden så hej hundöron till bröst sen
Jag skall passa på att boka in influensavaccin nu också när jag ändå är på mvc.