Vi som väntar tvillingar mars-april 15! :D
Hej, jag har inte skrivit tidigare men jag har smygläst ett bra tag. :)
Enligt UL (för 2,5 vecka sedan) där vi fick veta att det troligtvis är tvåäggstvillingar, så går vi in i vecka 16 imorgon, vi gick från BF 26/4 till 4/5. Men vi får väl se... Sonen kom 5 dagar tidigare och nu är det ju två, så jag skriver i den här tråden iaf. ;)
Jag sover så förbaskat illa om nätterna och känner mig som ett vrak på jobbet. För att inte tala om när man kommer hem. Och ibland när jag ska försöka sova efter jobbet är jag så uppe i varv så det bara snurrar. Hoppas verkligen på en förbättring snart..
Idag började jag bli tät i näsan på riktigt. Får se om det är förkylning eller graviditetsnästäppa. Hade det i ca 5 månader med sonen. Då provade jag först Rhinocort Aqua, men det fungerade inte alls. Så det blev nässpray non stop tills han föddes. Och helt sjukt, så var det precis som man hade hört. När han kom ut upphörde det direkt, inget behov alls.. Konstigt hur kroppen fungerar.
Vad spännande det lät med föräldragrupp för bara blivande tvillingföräldrar. Det är inget som vi har här. Finns nog inget underlag misstänker jag.
Ha det gott alla! :)