Inlägg från: Anonym (som vanligt) |Visa alla inlägg
  • Anonym (som vanligt)

Fått reda på att han rökt på ett tag..

Anonym (??) skrev 2014-08-17 19:40:19 följande:

Han kommer givetvis tillbaka i rätten för att kräva sin del i sitt barns liv nu när du anser att han inte har nån.

du kommer med en massa påståenden om ts ex, känner du honom eller är det så helt enkelt att du bara kommer med åsikter grundat på vad du själv skulle göra? inte riktigt samma sak eller hur
  • Anonym (som vanligt)
    Tokfrans skrev 2014-08-17 19:44:21 följande:
    självförvållat 
    ja det var självförvållat av honom att välja drogerna före sitt barn
  • Anonym (som vanligt)
    Anonym (??) skrev 2014-08-17 19:45:50 följande:

Att du sedan kommer göra ditt bästa att omvandla ditt barn till en bitter moralfitta mini me vet jag redan, du kommer inte att lyckas efter att internet har tagit sin plats, din version av verklighet är försvinnande liten.

Anonym (sviken) skrev 2014-08-17 19:40:56 följande:
    Okej. Då får han göra det.

Och han kommer få rätt mot dig, om han sköter sina kort rätt kanske egen vårdnad ;)

Tror det skulle gynna barnet att växa upp med en kritiskt tänkande egen individ framför en morarmorsa som inte tvekar att skada sina närmsta.

Inte ens en tanke på barnet som är involverat i detta, sorgligt, verkligen sorgligt.

nu går du för långt i din kränkta bitterhet och upprördhet att inte alla föräldrar anser det ok med droger i barns närhet

med ditt språkbruk och din droganvänding låter du verkligen som parent of the year
  • Anonym (som vanligt)
    Anonym (sviken) skrev 2014-08-17 19:49:34 följande:
    Du som är så himla modig med vad du skriver. Ge mig ditt namn istället och våga stå för vad du säger. Det är rena rama påhopp du håller på med . Ta och limma ihop dom där fingrarna istället och knip käft.
    jag har anmält dom för deras ständiga påhopp på dig, men dom gör ju allt för att rättfärdiga sitt eget beteende, sorgligt egentligen och skrämmande för deras barns skull

alla barn har rätt att växa upp utan missbrukande föräldrar
  • Anonym (som vanligt)
    Anonym (hjärntvättad?) skrev 2014-08-17 19:53:19 följande:
    Att det här uppdagats och att ni separerar är säkert bra för alla inblandade. Förr eller senare hade säkert ert förhållande blivit ohållbart ändå, när ni uppenbarligen har rätt olika åsikter om saker och ting.

Det som är så tråkigt är att du nu väljer att skapa en tråd i familjerätt där du antyder att du tänker göra allt för att försöka förhindra honom att träffa sin dotter. Detta trots att du själv säger att du inte någon aning om droganvändandets omfattning, men du har konstaterat att han är en fantastisk pappa. Men nu har allt det förvandlats i ett ögonblick? Det finns ju ingenting som tyder på att han inte kommer fortsätta att vara det, eller hur? Varför inte skiljas som vänner efter att ni pratat igenom saker och ting?
    att han sätter sitt droganvändande för barnet visar väl på hur dålig förälder han är, vad händer om barnet råkar ut för något och han hellre vill sitta och röka på, eller redan sitter och röker på?
  • Anonym (som vanligt)
    ruuu skrev 2014-08-17 20:04:02 följande:
    Jag förstår inte varför. Får ingen annan ha åsikter om ditt beteende? Ville du bara ha medhåll?
    du förstår inte skillnad mellan olika åsikter och åersonagrepp och att kalla ts lilla flicka för blivande bitterf*tta? nähä det får stå för dig då, men vi andra tycker inte det är ok och anmäler självklart

• Anonym (som vanligt)
    Anonym (Blivande mamma) skrev 2014-08-17 20:24:35 följande:

du har rätt i mycket men man måste komma ihåg att  narkotika är olagligt medans alkohol inte är det (även om jag personligen anser att även alkohol borde klassas som en olaglig drog och definitivt inte är lämplig i närheten av barn)

kanske det finns en utväg ur det hela men då måste mannen ta tag i sitt missbruk, sedan kan föräldrarna oavsett om dom är ihop eller inte försöka sammarbeta på ett bra sätt för barnets bästa, men så länge man prioriterar sin droganvändning framför sitt barn så kommer det inte att ske, vi får hoppas mannen tar sitt förnuft till fånga och tänker på sitt barn så att han och ts kan finna ett bra sammarbete

vi får inte glömma att även ts är ledsen, hon har förlorat en man som hon trodde var ärlig, hela hennes familj är i upplösning allt på grund av lögner och droger
  • Anonym (som vanligt)
    ruuu skrev 2014-08-17 20:27:40 följande:
    Jag har inte sagt att hon är en liten flicka. Dock att hon uppenbarligen inte kan något om droger, men det är inget personangrepp.
    det påstod jag inte heller, men ts fick ett påhopp av en person som sa at thennes dotter också kan växa upp till en bitterf*itta som sin mamma - tycker du det är bra uttalat? självklart inte.. den personen gick för långt

• Anonym (som vanligt)
    Anonym (??) skrev 2014-08-17 20:29:10 följande:

Så du kan bestialiskt som en häxbränande barbar skada mig och min faminlj fan tror du egentligen ditt jäkla ego som skiter i ditt eget barn?

Det såna as som dig som bär stigman vidare istället för att låta folk vara fria, du äcklar mig rent av.

Anonym (som vanligt) skrev 2014-08-17 19:49:37 följande:
    nu går du för långt i din kränkta bitterhet och upprördhet att inte alla föräldrar anser det ok med droger i barns närhet

med ditt språkbruk och din droganvänding låter du verkligen som parent of the year

Alla föräldrar anser att droger är okey i närhet av barnen så länge det sköts på en rimlig nivå, fast, att göra skillnad på namn,ja där kommer okunskap in och fördomar,

I mitt tycke spelar det ingen roll om man intar koffein nikotin etanol thc cbd mdma amfetamin heroin kokain och här kunde jag hålla med hur länge som helst, det är hur man hanterar nån av dessa substanser som spelar nån som helst roll och inte _att_ man råkar konsumera just den.

nu får du sluta, du blir anmäld för dina konstiga påhopp på ts, du verkar faktiskt inte riktigt klar
  • Anonym (som vanligt)
    Anonym (??) skrev 2014-08-17 20:47:41 följande:

Jaha?

Bara för du anser att springa till dagisfrögen och ta hand om saker du anser inte var lämpliga är en bra argumentationsteknik betyder det inte att det gynnar argumentationen *facepalm*

Vist får idioter inlägg att försvinna, försvinner innebörden för det?

när man kommer med uttalanden om att små barn kommer bli bitterf*ttor och svammel om häxbrännande barbari som du gör så visar det på att något inte är riktigt som det ska

tycker du ska sluta skriva i tråden nu då du är obehaglig, att du sen också använder droger och har barn och kommer med dessa inlägg som du har gjort finner jag skrämmande
Svar på tråden Fått reda på att han rökt på ett tag..