Inlägg från: Anonym (som vanligt) |Visa alla inlägg
  • Anonym (som vanligt)

Fått reda på att han rökt på ett tag..

Anonym (sviken) skrev 2014-08-17 14:58:40 följande:
    Du har verkligen puffat slut på hjärncellerna, det hör jag det. "Då beger man sig oavsett tillstånd?" Hur menar du då? Ska du sätta dig i bilen o köra ett sjukt barn till akuten? Så dör ni kanske allihop plus nån stackare som ni kör över också? Eller ska du ringa ambulans o säga att du inte kan köra själv för du är hög?

Likaväl som man INTE dricker alkohol när man har hand om barn, så röker man fan inte på heller. Så fruktansvärt jävla oansvarigt!!!!

Jag lever o existerar trots att jag har barn. Kan man inte göra det utan droger menar du?

Men främst lever jag för h*n och tänker varken riskera mitt eget eller h*ns liv på NÅGOT vis. Mitt barn behöver mig och jag tänker finnas där och vara klar i huvudet när jag har hand om h*n. Är man inte redo att offra puffandet för sina barn, då ska man fanimej inte skaffa barn heller.
    självklara saker för alla föräldrar som inte använder droger, du har tagit rätt beslut ts, strunta i dessa människor ---> Tomte
  • Anonym (som vanligt)
    Anonym (??) skrev 2014-08-17 15:02:50 följande:

läsförståelsen, du drar till en klasiker och klagar att jag anmärker det?

Jag skulle inte ens berusad ställa cannabisbrukare och mördare i samma mening, en av dom har lämnat en lik efter sig den andra har gått emot en morallag och intagit torkade växtdelar.
    såna som dig däremot anstränger sig till det yttersta att demonisera handlingen och avhumanisera brukaren.

Att ta till ad hominen är i slutändan att idiotförklara sig själv.

Motsäger? Jag håller mig till fakta, tycker heller inte att man vid sinna sinnes fulla bruk ställa sig bakom ett krig eller uppmuntra andra att göra det, knarkkriget håller däremot på att dämpas nu, det kom äntligen fram att det kostar mer än det smakar och bidrar inte till att tillgång till droger eller andel brukare minskar. tvärt om.så Inom kort kommer det vara legalt eller i alla fll avkriminaliserat.

jag föreslår att du tar reda på vad ord betyder innan du använder dom,' likställer'.. du sa att jag likställde vilket jag inte gjorde, som sagt förmåga till inlärning minskar drastiskt vid användade av cannabis..
    återigen jag sa at täven mördare dvs andra brottslingar får träffa sina barn så andra brotsslingar får ju säkert också göra det, sen att du själv försöker likställa de två är en sak, men ja ta reda på vad orde betyder så att du använder dom korrekt

forstsätt du med dina 'bara vattnar blommor' fakta Drömmer
    ts har varit en ansvarsfull medlem och gjort ett bra val, din åsikt ändrar varken hennes beslut eller den lagstiftning som finns.

ad hominem är förövrigt också något som missbrukare använder sig av, sluta med er drogpropaganda i ts tråd,
  • Anonym (som vanligt)
    Anonym (sviken) skrev 2014-08-17 15:07:18 följande:
    Ja jag vet. Men msn önskar någon gång att NÅGON av dessa puckon nångång ska inse att det är deras bänga hjärna som snedvridit dom totalt o det är haschet som talar åt dom. Hejja liksom... snacka om lost in space
    ja..

och dom förstör ju hela din ts med sin drogpropaganda, allt för att dölja de dåliga saker cannabisanvändande ger, du ska se att man snart förstör tråden ännu mer med sina länkar på hur cannabis botar cancer och sådant trams

• Anonym (som vanligt)
    Anonym (??) skrev 2014-08-17 15:08:38 följande:

Det är medicin i det fallet.

På samma sätt som cannabis fungerar hos cancerpatienter som genomgår gift behandling så ökar den aptiten hos anorektiker.

Anonym (sviken) skrev 2014-08-17 14:58:40 följande:
    Du har verkligen puffat slut på hjärncellerna, det hör jag det. "Då beger man sig oavsett tillstånd?" Hur menar du då? Ska du sätta dig i bilen o köra ett sjukt barn till akuten? Så dör ni kanske allihop plus nån stackare som ni kör över också? Eller ska du ringa ambulans o säga att du inte kan köra själv för du är hög?

Likaväl som man INTE dricker alkohol när man har hand om barn, så röker man fan inte på heller. Så fruktansvärt jävla oansvarigt!!!!

Jag lever o existerar trots att jag har barn. Kan man inte göra det utan droger menar du?

Men främst lever jag för h*n och tänker varken riskera mitt eget eller h*ns liv på NÅGOT vis. Mitt barn behöver mig och jag tänker finnas där och vara klar i huvudet när jag har hand om h*n. Är man inte redo att offra puffandet för sina barn, då ska man fanimej inte skaffa barn heller.

Handlar det om cannabis så kör man inte sämre vid påverkan, tvärt om man kör mer försiktig och är mindre benägen att skapa olycka.

annars så behöver du inte dra till klyschor, anser man sig själv inte i skick så ringer man taxi, ringer på hos grannen, fan springer ut på gatan och stoppar första bästa bil i panik, hur fantasibefriat kan man vara.

Om man inte har bil då, kan man inte ha barn? *facepalm*

Varför skulle man inte kunna dricka alkohol?

Nån kall till grillen medan ungar springer runt är alltid trevlig.

Om du vill ha en begränsad tillvaro där du berövar dig själv olika erfarenheter så fine, du har däremot ingen som helst rätt att försöka tvinga din livsstil på andra och ta det så långt att du skadar ditt barn praktiskt med dina åsikter.

Detta handlar om princip, skulle min partner försöka tvinga mig till blind lydnad skulle jag slänga ut fanskapet, varför skulle han lyda dig som en hund och ge upp en del av sitt liv för dig?

och där var det med cancer.... Drömmer

sluta förstöra tråden med er drogpropaganda, starta egna trådar
    starta dom gärna i egna namn så får man se hur mycket ni står för era åsikter
  • Anonym (som vanligt)
    Anonym (??) skrev 2014-08-17 15:17:49 följande:
    starta en egen tråd istället för att spamma sönder ts tråd med ditt drogtrams
  • Anonym (som vanligt)
    Tokfrans skrev 2014-08-17 15:24:01 följande:

drogtramset   startade hon själv, tror hon mycket väl visste att de skulle komma in folk som gärna har en debatt om just cannabis..

ts skrev om sin situation, hon ville diskutera den, inte dina åsikter om hur anorektiker ska använda cannabis osv

starta egna trådar om ni vill försöka ursäkta ert eget användande, här handlar det om en ts som valt att inte ha det i sitt liv
  • Anonym (som vanligt)
    Anonym (??) skrev 2014-08-17 15:24:14 följande:

lägg av med era länkar och er tokiga tilltro om hur cannabius botar allt, ni ska drogpropagera i varje tråd, om folk visar på forskning som motsäger er sk forskning och fakta (ofta från flashback eller prodrogställen) så säger ni bara att den forskningen är fel och eran rätt.

SLUTA FÖRSTÖR TS TRÅD MED DITT DROGTRAMS OCH PROPAGANDA

• Anonym (som vanligt)
    Anonym (sviken) skrev 2014-08-17 15:27:05 följande:
    Jag sa dock redan i början av tråden att jag inte ville ha några diskussioner o argument för cannabis. Jag ville ha svar på frågorna i trådstarten. Men absolut fattade jag väl att ni skulle komma o predika. Men skulle gärna se att ni la av, för inget av det ni säger biter på mig. Jag vet hur ni fungerar o har stängt av öronen för flera år sedan.
    det är ingen ide att disskutera med dessa människor, dom förstår inte (cannabis ger ju inlärningsproblem mm) men det är synd att din tråd ska förstöra med deras trams
  • Anonym (som vanligt)
    Anonym (??) skrev 2014-08-17 15:31:24 följande:

Det är omkring bara det som kan rädda din dotter från den otrygga uppväxten du har nu satt henne i .

Anonym (som vanligt) skrev 2014-08-17 15:27:49 följande:
    lägg av med era länkar och er tokiga tilltro om hur cannabius botar allt, ni ska drogpropagera i varje tråd, om folk visar på forskning som motsäger er sk forskning och fakta (ofta från flashback eller prodrogställen) så säger ni bara att den forskningen är fel och eran rätt.

SLUTA FÖRSTÖR TS TRÅD MED DITT DROGTRAMS OCH PROPAGANDA

Vissa är tyvärr immuna mot kunskap, du kommer alltså bortsett från att jag precis presenterade forskning för dig insistera att medicinsk cannabis är en myt?

Det om nått är propaganda, lägg av med det.

att du vill tro att cannabis botar cancer får stå för dig, men att diu försöker överföra dom stolligheterna på andra människor är inte bara oansvarigt utan och potentiellt farligt då en människa som får cancer kanske istället för att söka sjukvård väljer att röka på.

men så långt tänker inte du, om det beror på cannabisen eller annat låter jag vara osagt.

sluta spamma med off topic inlägg nu och håll dig till ämnet, eller starta en egen tråd i rätt forumsdel, det är är föräldrarätt, men den delen missade man tydligen också
  • Anonym (som vanligt)
    Anonym (sviken) skrev 2014-08-17 15:35:58 följande:
    Vet du vad? Du gör bäst i att helt enkelt lämna den här tråden. För dig kommer jag ändå inte svara nå mer. Du är för trög för ditt eget bästa
    det är bara att ignorera dessa människor, jag anmäler hädanefter bara deras övertramp och lögner mot dig och den drogpropaganda dom spammar sönder din tråd med.

du gjorde rätt ts, du vet det, jag vet det alla ansvarsfulla människor vet det, att missbrukare inte tycker det spelar ingen roll
Svar på tråden Fått reda på att han rökt på ett tag..