Anonym (??) skrev 2014-08-17 15:02:50 följande:
läsförståelsen, du drar till en klasiker och klagar att jag anmärker det?
Jag skulle inte ens berusad ställa cannabisbrukare och mördare i samma mening, en av dom har lämnat en lik efter sig den andra har gått emot en morallag och intagit torkade växtdelar.
såna som dig däremot anstränger sig till det yttersta att demonisera handlingen och avhumanisera brukaren.
Att ta till ad hominen är i slutändan att idiotförklara sig själv.
Motsäger? Jag håller mig till fakta, tycker heller inte att man vid sinna sinnes fulla bruk ställa sig bakom ett krig eller uppmuntra andra att göra det, knarkkriget håller däremot på att dämpas nu, det kom äntligen fram att det kostar mer än det smakar och bidrar inte till att tillgång till droger eller andel brukare minskar. tvärt om.så Inom kort kommer det vara legalt eller i alla fll avkriminaliserat.
jag föreslår att du tar reda på vad ord betyder innan du använder dom,' likställer'.. du sa att jag likställde vilket jag inte gjorde, som sagt förmåga till inlärning minskar drastiskt vid användade av cannabis..
återigen jag sa at täven mördare dvs andra brottslingar får träffa sina barn så andra brotsslingar får ju säkert också göra det, sen att du själv försöker likställa de två är en sak, men ja ta reda på vad orde betyder så att du använder dom korrekt
forstsätt du med dina 'bara vattnar blommor' fakta
ts har varit en ansvarsfull medlem och gjort ett bra val, din åsikt ändrar varken hennes beslut eller den lagstiftning som finns.
ad hominem är förövrigt också något som missbrukare använder sig av, sluta med er drogpropaganda i ts tråd,