Jämtlandstatus, nu gör du mig orolig
Tvillingar!? Jag håller mina tummar för att det är en och att den lill* stannar tiden ut.
Mini, jag har knaprat Rosenrot och Munkpeppar. Rosenroten för att den för mig ger tydligare ägglossning och dessutom gör mig piggare (och betydligt mer sugen när det är dags att mysa extra
. Munkpeppar hann jag bara prova en cykel, men jag hade förhoppningar att den kunde hjälpa korta ner cykeln och minska spottings innan mensen. Och boosta fertiliteten förståss. Har även läst att den skall hjälpa kroppen producera progesteron. Nu fick jag inte veta om den kortade cykeln eller hjälpte mot spottings
Sparvöga, har också velat fram och tillbaka om vi ska försöka på ett barn till. Men vi vill så väldigt gärna ha ett syskon till vår son som är född 2011. Han skulle bli en toppen storebror. Dessutom eftersom vi är lite äldre (42 och 45) så tror jag det är extra kul att ha ett syskon att dela livet med. Känner mig inte äldre än 35 heller, och händer att jag fortfarande får visa leg på systemet.
Tror inte att det är åldern som gör en bra förälder. Jag tror inte att jag hade varit en lika bra förälder när jag var 25 som jag är nu.