Inlägg från: VioloLaviose |Visa alla inlägg
  • VioloLaviose

BIM September 2014

NILE90 skrev 2014-09-24 17:13:57 följande:
    Nej det borde det inte vara, bara 140803 som vissa har fått positivt på vatten till och med.
    Okej!
  • VioloLaviose
    SecretlyMe skrev 2014-09-24 19:25:32 följande:

Knaappeen, hoppas du inte blev arg på mig?

Tycker det är SJUKT att testlagret inte ens vill erkänna och stå upp för att de gjort fel. Att sitta där och förklara det hela som att det inte är fel på testet utan att man haft en "kemisk graviditet" äcklar mig. Har aldrig köpt från dom och kommer aldrig göra det heller. Bara för att vissa inte råkat ut för det ger inte testlagret mer rätt!!

Jag håller med dig. Minns jag såg en bild här i testtråden någon som fått positivt på ett och negativt på ett men med samma urin.

Inte ok! De bör definitivt kompenseras!!!

Har aldrig haft problem med testlagret, snarar tvärtom. Så det är verkligen tråkigt att läsa. Usch vad psykiskt påfrestande att plussa falskt. Det är ju inga spökstreck utan klara positiva teststreck
  • VioloLaviose

Har själv aldrig haft problem förut med testlagret men min. Värld är ju inte allas. Det har hänt förut, 09 tror jag, att det skickades ut massvis med feltester och mågs blev kompenserade.

Och det är jättebra att det lyfts fram bland annat här( har skrivits i min föräldragrupp på face med med över 6000 medlemmar) och det är egentligen inte mer än att de med LOT nr som felar kan köpa annat test och skulle testlagret ha varit fel så ska de bli kompenserade . Inte så svårt

Hade jag fått positivt hade jag definitivt velat veta att det kan vara fel på testerna

• VioloLaviose

Skriver som en kratta idag Haha

Tjejer... Ni som jobbar inom vården ( eller omsorg typ med utåtagerande patieenter/boende som demenssjuka bland annat eller på psyk) och har varit gravida förr .. Hur länge kunde/fick ni jobba?

• VioloLaviose
    SecretlyMe skrev 2014-09-25 08:13:00 följande:

Bra formulerat :)

Tack:) trots stavfel och så, blir ju det när man skriver via telefonen. Den samarbetar lite när den vill :p
  • VioloLaviose
    SecretlyMe skrev 2014-09-25 08:25:14 följande:

Haha håller med, drygt med telefon ibland alltså ;)

Haha jo verkligen. Tur man har någon behärskning annars hade man nog kastat den u väggen x antal gånger
  • VioloLaviose

Såhär ser det ut hos mig, haft massa sex fram till ägglossning. Blev sjuk i tisdags givetvis men vi fixade ett halvdant umgänge på kvällen...

Men så blev det inget igår alls, men det står att fertiliteten sträcker sig till och med fredag?

• VioloLaviose

Ja äl+1 och det fick vi Inte med igår :( förra månaden hade vi bara till äl-1 och det tog sig inte.. Undra hur viktig Dagen efter ägglossning är ..

Gaaaahhhhhhhhhh varför är man så knäpp?

• VioloLaviose
    NILE90 skrev 2014-09-25 08:51:12 följande:
    Enligt FF så kvittar ÄL+1 egentligen, men bara för att vara på den säkra sidan så har dom valt att ta med den. 
    Är den appen bättre tycker du? Är det ens en app? (Känner mig helt okunnig)
  • VioloLaviose
    mallanbrallan3 skrev 2014-09-25 08:59:33 följande:
    Jag fick gå hem två månader (60 dagar) innan beräknat med graviditetspenning :)
    Fick du eller blev du "beordrad"?
Svar på tråden BIM September 2014