Inlägg från: VioloLaviose |Visa alla inlägg
  • VioloLaviose

BIM September 2014

Paulas mamma skrev 2014-10-13 16:31:23 följande:
    Ser ni nåt? Jag tycker mig se ett jättekättejättesvagt streck på det understa. Det översta är ett ÄLtest. Ville se om jag fick nåt utslag på det. På äl+8 idag och kunde inte hålla mig, men antagligen är "strecket" bara inbillning.
    Jag ser också, trots att jag sitter vid STOR dataskärm :O Håller tummarna!
  • VioloLaviose
    Lizzie09 skrev 2014-10-13 18:43:34 följande:
    Ja jag beställde direkt när jag märkte att alla var slut, så de kommer förmodligen imorgon :D Än så länge har ingen mens dykt upp här, håller tummarna för att den håller sig borta! Vet inte hur många gånger jag har sprungit på toaletten idag för att kolla om mensen kommit, haha!
    Det förstår jag! Hur känner du dig? Är din mens punkltig annars?
  • VioloLaviose
    Lizzie09 skrev 2014-10-13 19:25:41 följande:
    Jag har några symtom som jag aldrig varit med om innan, det är hemsk munntorrhet som dök upp i förrgår och som inte försvinner, fett hår som också kom från ingenstans och som jag inte haft sedan tonåren, förstorade vårtgårdar, känsliga och svullna bröst och mycket synliga blodådror över hela brösten samt att jag är kissnödig jämt! Hoppas bara att det inte är nya symtom för att mensen är påväg :p

Ja det brukar vara punktlig, kanske någon dag sen ibland
    Låter faktiskt väldigt positivt ! :)
  • VioloLaviose
    Lizzie09 skrev 2014-10-13 22:08:46 följande:
    Så himla spännande! Hoppas nu bara att inte mensen kommer inatt eller imorgon. Testen kommer förhoppningsvis med posten imorgon runt 13 så då ska det testas :)
    Mens, du röda djävulspåhitt; vik hädan!
  • VioloLaviose
    Lizzie09 skrev 2014-10-14 09:46:24 följande:
    Ingen mens än :) Testar när testen kommit med posten! <3
    Wiiie! :) :)
  • VioloLaviose
    Lizzie09 skrev 2014-10-14 12:28:32 följande:

Jag har testat mig nu, med två stickor, och båda har en tunt streck!! Det är fortfarande väldigt svagt, men ändå starkare än det i helgen! Herrejisses tjejer, jag börjar tro att jag är gravid!! :')

Biiiiild! Jag SA ju det!! ???? <3
  • VioloLaviose
    Lizzie09 skrev 2014-10-14 13:39:09 följande:
    Ska försöka få ut en bild lite senare när jag kan ta en bild utan att alla blir suddiga av att jag skakar, haha! :) Du hade räääätt! :D <3
    Åhhhhhhh <3 <3
Svar på tråden BIM September 2014