Inlägg från: VioloLaviose |Visa alla inlägg
  • VioloLaviose

BIM September 2014

Bebben84 skrev 2014-09-05 08:41:13 följande:
    Har du provar med andra tester?
    Nä... Alltså de där

Soökstrecken är min enda hopp känns det som, och jag tror jag vet innerst inne att tex cb kommer visa fett negativt :'(

Hoppet är det sista som lämnar en va? Heh
  • VioloLaviose
    carolinheiner skrev 2014-09-05 08:39:15 följande:
    Varför testa så tidigt? Än är de väl inte kört?! Du har ju tio dagar kvar till BIM.. Ge inte upp..
    Men oj haha Inge bim-10, äl+10 ska det vara
  • VioloLaviose

Ok äckelfråga..

Hur är era flytningar innan mens? Och ni som har barn sedan innan, märkte ni någon skillnad ?

Min man kände lite på mig igår och min tapp är mjuk och sitter högt. Den sitter alltid högt vid graviditeter , men borde ju synas något på test bim-4.... Har plussat på -4 skitsvagt dock. Men tydligt ...(Uträknat i efterhand )

Varför gör man såhär mot sig själv? Testen är negativa, bara ge upp och gå vidare. Varför kan man inte ?!

• VioloLaviose

Nej det är klart...

Men vad tycker ni, tokblankt test imorse, ska kag testa imorgon eller hålla mig till söndag? (Vem försöker jag lura, kommer testa ändå imorgon... Och blir förtvivlad...)

Men hur ofta kan det visa helt blankt fram till bim ? Om man är gravid alltså?

Förlåt om ni tycker jag är jobbig eller störig.. Har ingen annan att prata med

• VioloLaviose
    Gummsan skrev 2014-09-05 12:00:48 följande:

Ni som är test galningar som mig. När hade ni börjat testa om ni hade äl typ i måndags?

Förlåt missat att du frågat.

Jag började alldeles för tidigt, äl+7. Onödigt.

Skulle nog om jag haft disciplinen börjat +11
  • VioloLaviose
    ronja111 skrev 2014-09-05 19:14:31 följande:
    Det är hoppet, som gör att vi "plågar" oss så..

Man går in lite småpirrig och gör testet, sedan blir man besviken o deppig..

Därför tycker jag det är så bra att "prata" med folk i samma sits, som förstår hur jobbigt det är!!

Imorn testar jag igen bim -4!

Kram
    Jo det har du rätt i... Detta är vårt första försök och det tar redan så hårt :/

Är på -3 imorgon, och kommer testa med lm jag känner mig själv rätt .. får hålla tummarna åt varandra :)
  • VioloLaviose
    ronja111 skrev 2014-09-05 20:24:43 följande:
    Vi håller tummarna!!

Sitter och tröstäter chips nu jag smile5.gif haha!
    Hahaha jag med !!! Och polly :)
  • VioloLaviose

Negativt idag, bim-3.

Har inte ett endaste symptom heller så är inte förvånad. :( varje gång det där strecket lyser med sin frånvaro känns det som man förlorat ett världskrig

Svar på tråden BIM September 2014