• Lizzie09

BIM September 2014

Nostalgity skrev 2015-02-17 11:01:13 följande:

Vilka är det som väntar på bim nu i dagarna?

Storebror 12/10 -08 Lillasyster 06/10 -12
    Jag har BIM på fredag, men vi eftersom vi inte försöker aktivt nu så tror jag inte alls att det tagit sig. Känner ingenting heller så jag räknar helt klart med mens på fredag :)
  • Lizzie09
    Nostalgity skrev 2015-02-17 12:38:15 följande:
    Det sägs ju att när man lagt ifrån sig lyktan, så kommer ljuset hehe
    Hehe ja det vore helt fantastisk, men vi hade knappt sex alls den veckan när jag hade ÄL så chansen skulle vara väldigt liten :)
  • Lizzie09

Idag kom mensen också, 2 dagar för tidigt och med en jävla mensvärk, så nu är det bara en omgång med mens kvar innan vi börjar försöka aktivt igen! :)

• Lizzie09
    SecretlyMe skrev 2015-02-18 14:24:44 följande:

Ledsen, Pyret :/

Lizzie, Woho! Synd att mensen kom men snart får ni en "riktig" chans :D

Ja det kommer kännas skönt med en nystart av bebisverkstaden där i april, kommer vara fullt med vårkänslor och massa ny energi! :) Kommer även att prova Bisolvonmetoden då, vilket ska bli väldigt spännande :D
  • Lizzie09
    Nostalgity skrev 2015-02-18 14:59:11 följande:

php5uBiwC38808.jpg

Vad tror ni? Ska jag ringa hem karln ikväll, eller inorgon kväll?

Jag hade nog kört på både ikväll och imorgonkväll om jag vore du, för att vara på den säkra sidan :)
  • Lizzie09
    tillklaras skrev 2015-02-18 14:49:58 följande:

Ahmen jobbigt. Rosa på pappret idag på äl+12. Men hade jag gissat något annat ett par veckor efter op? Konstigt nog är hoppet det sista att lämna mig:)

Jag gissar mens inom 2 dagar, precis som den brukar. Nästa Bim blir ca 19:e mars, och jag hoppas innerligt att jag inte möter någon av er vid det datumet:)

Idag kom ännu ett gravidbesked och snart orkar jag inte mer. Inte att missunna någon, jag är bara så trött på att vänta, att ha tålamod. Att vara förstående och lugn.

Att tro att snart kommer detta även till oss.

Kramar till er alla, jag är här varje dag och läser vad ni skriver!<3

Om det är mensen som börjar dyka upp nu så håller jag tummarna stenhårt vid nästa ÄL! :) Jag kommer definitivt vara här den 19 mars iallafall, hoppas att det blir något plus här i tråden tills dess :)

Förstår precis hur du känner, man vill så otroligt gärna bli gravid själv så det är svårt att glädjas fullt ut för någon annan som blir det :/ Kram!
  • Lizzie09
    Pyret 85 skrev 2015-02-18 18:02:10 följande:
    Var inte det för det är inte jag. Vi har ju självmant gjort ett uppehåll smile1.gif och varje kilo jag går ner innan jag blir gravid är positivt. 4,5 kg nu sen januari.
    Vad duktig du är, heja heja! :) Hur många kg har du planerat att gå ner, om man får vara nyfiken? :)
  • Lizzie09
    Pyret 85 skrev 2015-02-18 19:02:37 följande:
    Mååånga smile5.gif Minst 20 till...
    Då har du ju fått en kanonstart, nu kommer det förhoppningsvis bara rulla på! :) Heja heja!
  • Lizzie09

Jag vill också stanna kvar i tråden när (om) jag plussar :) Tycker att vi är en fin och sammansvetsad grupp, så det vore jättetråkigt om den försvann!

• Lizzie09
    Nostalgity skrev 2015-02-19 10:52:57 följande:

Inge pos på äl testet jag gjorde nyss heller.

Antar att vi inte blir gravida denna månad heller pga att vi bara kunde ha sex inatt.

Nåväl smile1.gif

Ingenting är omöjligt, det kan ju faktiskt ha räckt med den gången :) Håller tummarna!
Svar på tråden BIM September 2014