BIM September 2014
Dagens test, fortfarande jäääättesvagt. Ser ni något?
Dagens test, fortfarande jäääättesvagt. Ser ni något?
Och där kom mensen. Vilket bekräftar min teori att jag hade ÄL en dag tidigare än vad ff satte ut.
Tog ett test idag, och det Kaaanske kunde finnas något myycket svagt där. Men bågar varken tro eller hoppas. Är på ÄL+10 idag. Mörkade bilden rätt mycket för att det kanske skulle synas pyyttelite på bild iallafall.
Bilderna blir så jäkla dåliga, men såhär ser det ut när det har torkat. Men inbillar mig säkert alltihop
När jag var på toaletten idag vid 13 så blev det rosa på pappret när jag torkade mig, men sedan dess har inte inte kommit något mer och nu har jag vanliga flytningar igen. Tappen är stängd och hård, när jag har mens blir den öppen och mjuk på en gång. Jag är på ÄL+10 och har BIM på tisdag, och har aldrig spottings eller för tidig mens. Tror ni att det rosa kan tyda på något positivt eller negativt?
Tog nyss ett test igen. Jag är gravid! Helt sjukt att det gick så snabbt den här gången. Förra gången tog det 11 månader och nu tog det sig på första riktiga försöket sedan missfallet i slutet av oktober. Hoppas att den lilla stannar denna gång.
Dagens test
Lizzie09 jag ser nåt svagt. Hur går det för dig? Håller tummarna
Tack! Jag ser på ditt test, när har du bim? Jag är på Bim -3 idag och igår var mitt test nästan hälften så starkt. Mycket kan hända på ett dygn. Håller tummarna för dig.