• NILE90

BIM September 2014

NILE90 skrev 2014-09-30 14:50:09 följande:
    Nej men jag är helt helt säker på att jag ser ett streck på den översta. Allvarligt! 

Mensen kommer inte komma. Punkt och slut. Vi båda ska plussa nu och få varsitt juni-barn! :) 

Här har du! 

Mitt test syns det ju inte heller på när den är oredigerad, den hade inte kunnat vara blankare då. haha. 

Strax till höger om den nedersta pricken så är strecket på den andra stickan ;)

• NILE90
    Pyret 85 skrev 2014-09-30 15:05:51 följande:

NILE90 & secretlyme: Jag ser ju på båda era!!! Åååh hoppas dom ökar i styrka! 

Men jag har inte ens några grav-symptom. Inte ett enda. Förkylning kan ju knappast räknas som ett. Lite värk där nere ibland, men det är knappt märkbart. 

Nej jag tror fortfarande inte på det.
  • NILE90
    SecretlyMe skrev 2014-09-30 15:00:26 följande:

Jo, på översta syns det. Men den är från igår.. Nedersta är från idag och jag ser inget på den :s möjligen nu när jag redigerat men då är den svagare än gårdagens. :/

Jag ser ju på båda på den bilden du la här. Svagare på den understa, men den översta är självklar! :) 
  • NILE90
    kasovi skrev 2014-09-30 15:12:32 följande:
    Jag tycker mig faktiskt se något väldigt svagt!
    Du är tydligen inte den enda. Kan vara ÄL+11 och kan vara ÄL+9, beroende på vilken metod man går efter. :P 
  • NILE90
    SecretlyMe skrev 2014-09-30 15:18:18 följande:

Letade fram vad Billigatester mäter från och det är 25! Inte 50.. Därför cb inte visade nåt. Kanske kanske, bara vänta och se..

Sedär! Då är du ju säkert gravid ;) 
  • NILE90

Hade sparat testet från i morse, med lite vilja kan man kanske urskilja något på testet. Men med lite trix så syns det ännu bättre. Vågar kanske börja hoppas. Det är bara så sjukt alltihop. Så himla sjukt.

• NILE90
    SecretlyMe skrev 2014-09-30 18:10:59 följande:

Jag vet, så sjukt.. Det är samma här. Ser något svagt svagt, min syster såg oxå. Hon insisterar men jag vill inte lita på testet. Litar inte på mina ögon. Litar inte på min kropp. Och jag hade ju mensdippen imorse?!

Jag är så trött.. Vill inte ens äta. Går och kollar efter mensen. Grinar om vartannat. Rädd och ledsen. Jag vill ju hoppas men...jag har blivit lurad förr.. Vågar inte :(

Jag håller tummarna såå hårt för dig vännen.

Sååå sjukt trött är jag med. Hela tiden. Hungrig är jag inte heller. Men vi får se, ropar inte hej förrän mensen hållt sig borta några dagar i alla fall. :P
  • NILE90
    SecretlyMe skrev 2014-09-30 19:32:46 följande:

Ibland undrar jag varför man ens lägger in bilder för att få en annan syn på dom... Ingen som bryr sig så länge man har en synligt plus. Antar att det beror på att det inte syns ett piss men man säger inget för att inte såra.

Undrar egentligen samma. Fast när jag kollar på andras supersvaga test så är jag alltid ärlig, ser jag så säger jag det, ser jag inget så säger jag det också.

Jag blir bara mer och mer säker på att det är något fel på testen och att det inte kommer komma ett synligt plus. Varför skulle det göra det liksom? Har ju verkligen inga grav-känningar. :(
  • NILE90

Från 36,76 igår till 36,88 idag. Ska ta ett test när sambon åkt till jobbet. :) hoppas strecket är synligare idag. :)

• NILE90

Tog ett test tidigare, helt blankt. Kan få fram ljusa streck på alla testlagrets test om jag redigerar så jag tror inte det blev något denna månad i alla fall. Bajs!

Svar på tråden BIM September 2014