• Carerra

BIM September 2014

Nu börjar det bli outhärdligt att vänta. Är på BIM -4 eller -5 idag, ÄL +9 el 10. 
    Hade ju tänkt vänta tills på måndag..Lite svagt molande värk i magen och hård i magen sedan i lördags. Vill inte testa för tidigt och blir besviken. Hur går det för er andra som har BIM söndag/måndag/tisdag?

• Carerra
    hannap90 skrev 2014-09-24 14:25:38 följande:
    Jag har bim på tisdag nästa vecka. Jag känner mig väldigt trött och illamående till och från. Känner du någonting?
    Bara en känsla av att jag är lite "tung" i tjejmagen. Inget illamående, inga ömma bröst. Förra månaden kändes det som om brösten höll på att sprängas och det vara ju bara falskt alarm. När jag var gravid med dottern så hade jag just inga symptom innan plus. När börjar du testa?
  • Carerra
    hannap90 skrev 2014-09-24 15:16:50 följande:
    Okej :) jag är orolig att man bara inbillar sig. Jag tänkte testa imorgon eller på fredag, man är ju så dumt otålig :) när tänkte du börja testa? När plussade du med din dotter? :)
    Jag minns faktiskt inte, men tror att jag hade passerat BIM. Hade inte testat något innan utan fick plus första gången jag testade :)
  • Carerra
    hannap90 skrev 2014-09-24 15:50:54 följande:
    Okej :) skönt det så slipper man både bli orolig och otålig, haha. Hade du också bim 30/9?
    BIM 28 el. 29. Hade positivt ÄL-test på kvällen den 13:e men lika starkt vid 14 tiden dagen efter. Så jag är osäker om ägglossning var 14:e el 15:e. Ska försöka låta bli imorgon och vänta tills fredag åtminstone :)
  • Carerra
    knaappeen skrev 2014-09-24 16:11:55 följande:

Vad tror ni???
    Det är testlagrets sticka men strecket kom upp rätt tidig

Gravtest el ÄL-test? Är det ett gravtest så är det positivt enligt mig :)
  • Carerra
    knaappeen skrev 2014-09-24 16:21:37 följande:
    Gravtest!
    När har du BIM? Vågar mig på ett GRATTIS!! :)
  • Carerra

Gick inte så bra att låta bli att testa :( BIM -4 idag. Tycker mig kunna se en skugga på CB men det är nog bara inbillning. Brukar man få skuggor på CB?

• Carerra

Och där kom plötsligt mensen. Tror jag låser in mig och grinar en stund. Eftersom jag hade utslag på ÄL test 13 & 14 så innebär ju det här att jag har en luteal fas på 10-11 dagar. Innebär det här ett problem kanske? Så less man blir..

• Carerra
    Lizzie09 skrev 2014-12-30 22:53:10 följande:

En "flytningsfråga" med äckliga detaljer;

Brukar ni märka när er slempropp går vid ägglossning? Alltså en rätt stor, ofärgad slem-/geléklump? Vet ni i så fall hur långt innan själva ÄL denna brukar komma?

Min "gick" på måndag kväll, hade sex tisdag morgon och fick sedan jättestarkt ÄL-test onsdag kväll( hade säkert varit utslag redan på morgonen om jag testat då), misstänker att ägget släppte på torsdagen eftersom teststrecket var svagare än kontrollstrecket på fredag morgon. Så för mig gick det 3 dagar emellan. Så vi hade sex drygt 2 dygn innan ägglossning så nu lever man på hoppet :)
Svar på tråden BIM September 2014