-
Har kommit fram till det tillsammans då det är sambons önskemål och för att det blir en lite halvknepig situation för oss med jobb om bebis skulle komma senare än augusti/september :( Men vi kommer fortfarande köra oskyddat under dessa månader och vi har sagt att händer det så händer det. Och händer det då är det nog meningen att bebis ska bli till just då. Men ska fråga sambon om vi inte kan försöka på riktigt en gång till. Jag vill inte ge upp än.. <3SecretlyMe skrev 2014-12-20 17:44:03 följande::( måste ni verkligen ta uppehåll då..? <3
-
Har inte en aning, men du borde kanske ringa 1177 och höra vad de säger? Krya på dig, hoppas du blir bättre snart! <3SecretlyMe skrev 2014-12-20 22:59:07 följande:
Nån här som vet om det är normalt att ha ont i ländryggen och underlivet (kan jämföras med när man bromsade för hårt med cykeln som liten och landade på stången) när man är sjuk och har feber? Har ägglossning nu oxå.. Försökt googla men blir inte klokare då 1177 säger att man ska söka vård om man har ont i ländryggen i samband med feber. Men var går gränsen för när man har "tillräckligt ont"?
-
God Jul tjejer, hoppas ni får en riktigt fin jul! :)
-
Håller med, det är så himla drygt! När har du ÄL?Pyret 85 skrev 2014-12-25 19:05:50 följande:
Åh väntan mellan mens och ÄL är ännu värre än väntan mellan ÄL och BIM. Drygt detta!
-
Håller tummarna stenhårt att det inte är ett spökstreck SecretlyMe! :) Spännande!
-
Väntar med spänning på dina tester nu SecretlyMe :D
-
Åh vad tråkigt :( Hoppas att det bara var lite för tidigt att testa och att mensen håller sig borta!SecretlyMe skrev 2014-12-30 10:55:22 följande:
Nä, negativt.
-
Har en vecka kvar till ÄL idag, det är helt sjuukt vad tiden går sakta den här gången.. Blöööh!
-
En "flytningsfråga" med äckliga detaljer;
Brukar ni märka när er slempropp går vid ägglossning? Alltså en rätt stor, ofärgad slem-/geléklump? Vet ni i så fall hur långt innan själva ÄL denna brukar komma? -
Hoppas det har tagit sig för er! :) Jag ska egentligen ha ÄL nästa tisdag, men kan nog räkna med att den är lite tidigare för slemproppen brukar inte komma en hel vecka innan ÄL hos mig. Får bli ÄL tester i några dagar nu så man har lite bättre koll :)Carerra skrev 2014-12-30 23:29:07 följande:Min "gick" på måndag kväll, hade sex tisdag morgon och fick sedan jättestarkt ÄL-test onsdag kväll( hade säkert varit utslag redan på morgonen om jag testat då), misstänker att ägget släppte på torsdagen eftersom teststrecket var svagare än kontrollstrecket på fredag morgon. Så för mig gick det 3 dagar emellan. Så vi hade sex drygt 2 dygn innan ägglossning så nu lever man på hoppet :)