-
Blev ingen bild ikväll, men lovar bild imorgon om det syns något på testet :DSecretlyMe skrev 2014-12-17 19:23:17 följande:Iiih! Har du bild på testet? :D såå spännande!
-
Jisses vilken chock jag fick nyss när jag såg mig själv i spegeln utan tröja och bh! Tuttarna är jättesvullna, bröstvårtorna är blå och större, vårtgårdarna är större och blå nät av blodådror täcker hela brösten samt att jag är jättesvullen vid livmoderområdet. Jisses! Är jag inte gravid så väntar nog en rejäl omgång med mens!
-
Oh, håller tummarna stenhårt att det tar sig för er denna gång! :)SecretlyMe skrev 2014-12-18 12:09:08 följande:
Oj, idag har jag rejäla älflytningar! Tror ni vi hinner pricka äl om vi har sex först imorgon..? Tappen är mjuk och öppen nu. Kan inte åka upp till karln idag för ligger i en smärre förkylning ännu och ska även hämta en soffa imorgon innan jag åker upp..
Lizzie, hur har det gått?!
Försov mig typiskt nog imorse så hann inte ta ett test, men tog ett nu när jag kom hem och det har ett svagt streck, men vågar fortfarande inte hoppas på att det är graviditet. Känner mig dock annorlunda, brösten har växt mycket och de ömmar rejält, bröstvårtorna är svullna, jag har ilningar i livmodern ibland och har idag fått värk i ryggslutet. Jag har en konstigt känsla av att jag är gravid, men tror inte på att jag är det förrän testen blir tydligare (om de nu blir det). Hoppas på att veta säkert till helgen! :) -
Tog precis ett nytt test, och det har blivit något starkare sen imorse! Det är fortfarande mycket svagt, men det syns. Kan tyvärr inte ta någon bild, min telefon har blivit helknäpp och kameran bara flimmrar :S Åh, vill ju visa! Har för övrigt haft massor med stick och drag i de nedre regionerna hela kvällen, hoppas det är något positivt!
-
Alltså Åh, jag blir så frustrerad! Testerna visar fortfarande så jäkla svagt så jag börjar tro att det är spökstreck på varenda test och att jag bara är ordentligt skengravid. GaaAh! Kan inte gå till stadens apotek och köpa ett annat heller för jag känner hälften som jobbar där och nästa apotek ligger 4 mil bort :(
-
Åh tack snälla för de orden, får se om jag vågar mig på ett digitalt imorgon :) <3Peeernilla skrev 2014-12-19 14:45:13 följande:Du är gravid! Jag fick också massa "spökstreck" på stickorna sen tog jag ett digitalt och då var det ingen tvekan om saken! ;) så jag vågar nog säga GRATTIS!
-
Har provat det men det visar likadant :( Usch, börjar bli less på detta.. <3VioloLaviose skrev 2014-12-19 16:38:28 följande:
Lizzie pröva ta ett test på kvällen med . Mina var alltid starka på kvällen <3
-
Har lite molvärk nu, så tror att mensen kommer under dagen..
-
Och där kom mensen, så jag säger tack och adjö för mig på ett tag.. Önskar er alla lycka till <3
-
Tack för stödet tjejer. Usch, det är riktigt jobbigt idag, har gråtit till och från hela dagen.. Den stora besvikelsen gör så ont i hjärtat och vi har ju tidigare bestämt oss för att ta ett uppehåll på 4 månader om det inte skulle ha tagit sig denna gång.. Det kommer nog bli de längsta 4 månaderna i hela mitt liv..