BIM September 2014
Äntligen!!
Äntligen!!
Mkt funderingar idag, hur ska man kunna sluta oroa sig för ett tredje mf vid nästa graviditet? Kommer verkligen inte berätta för någon mer än sambon nästa gång. Och här i tråden förstås. För det är nog det jobbigaste av allt, att behöva berätta att det blivit mf igen.
Åh jag hoppas så att det blir många plus i tråden nu under december. Hade varit härligt med en fin julklapp till oss alla!
Knäpptyst i tråden ju. Nu har ägget släppt, negativt test idag. Tempen steg.
Hugger, sticker och drar ordentligt till och från i de nedre regionerna idag. Vet ju inte riktigt när min ÄL sker, men det kan nog vara på G nu, om den inte skedde i måndags. Har fortfarande inte fått hem min äl-tester, hade verkligen behövt dom denna veckan..
Har mått illa och har fått så jäkla ont i brösten under kvällen. Dock vet jag ju inte riktigt om jag är på ÄL +6 eller om jag är på ÄL -1, haha! Skulle ju fått mina ÄL-tester i tisdags men de har fortfarande inte kommit, så jag hoppas verkligen att de kommer imorgon så jag får bekräftat om jag har ÄL imorgon eller om den redan skett.
Som jag trodde, ingen ÄL idag. Så nu får vi se om det blir blir någon stegring eller om det kommer bli svagare
Hmm.. Vad tror ni om dagens äl-test?
Samma test några minuter senare. Blir nog till att "ligga i" i några dagar nu :)
Alltså... Ingen ÄL denna månad?