Inlägg från: SecretlyMe |Visa alla inlägg
  • SecretlyMe

BIM September 2014

Mitt upp i mysperioden haha :) inget positivt ältest men det kommer nog till veckan. Hur mår du?

Bebben84 skrev 2014-09-13 22:35:39 följande:

SecretlyMe och NILE90, hur mår ni? :)

• SecretlyMe

Sköra slemhinnor kanske? Har hänt mig nån gång, men inte varit "nån fara" så att säga. :)

lnzmra skrev 2014-09-13 23:54:50 följande:

Min mens tog slut igår, inget på hela dagen men på kvällen idag så hade jag "färskt" blod när jag torka mig, tog en binda men nu är det borta, inte alls ont.

Vad kan det bero på?

• SecretlyMe

Hur mycket längre blev den?

lnzmra skrev 2014-09-14 00:10:30 följande:

Okej, aldrig haft så här förr..

Mensen va otroligt lång denna gång med..

• SecretlyMe

Försöker bli gravid här ;) inte äl än. Har bim 29/9. Hur går det för dig? :)

Malinbarre skrev 2014-09-14 00:04:26 följande:

Hur mår ni och hur går det för er som är gravida? :)

• SecretlyMe

Okej.. Den var inte sen denna månad då? Då kan det bli att man blöder lite längre.

lnzmra skrev 2014-09-14 00:19:05 följande:

Den brukar vara 4 dagar men var 6 dagar denna månad

• SecretlyMe

Dag 14, ältest stiger i styrka så den är på G :) känner av ägglossningen oxå med fortsatt molande. Så inte mycket som händer ännu ;)

Malinbarre skrev 2014-09-14 00:27:47 följande:

Samma här!! Blir irriterad på min kropp hehe, jag är nu på dag 19 och än har jag inte fått utslag på nått äl-test. Trodde det skulle bli idag faktiskt men tydligen inte. Hoppas på imorgon istället! Men något är på gång iallafall, ökad sekret, ont över äggstockarna och ilningar i ljumskarna. Har också börjat få ont i brösten. Själv? :)

• SecretlyMe

Jag förstår din känsla och tycker att det du säger stämmer - är man många "tappas" man lätt bort. Och det är inte kul att behöva slåss om uppmärksamhet men man får försöka komma ihåg att man inte ignoreras medvetet.

Jag är ledsen för att mensen kom.. Hur mår du nu? Vad var det som hände att du blev så arg just denna gång?

Milie skrev 2014-09-14 00:34:02 följande:

Nej, jag vet att tanken alltid varit god i den här tråden. Det är bara det att jag varit helt i upplösningstillstånd i snart två dygn och hatat allt och alla samt tyckt extremt synd om mig själv. Det var inte förrän ikväll det började släppa. Jag har varit helt skogstokig men tack och lov undvikit att skrivit så mycket här. Det hela triggades så klart av att mensen kom igår morse och det första jag gjorde var att skriva här.

Det blir en rätt speciell situation då jag liksom bara har sambon och den här tråden att ventilera med. Men när jag ser mer stabilt på saker och ting så vet jag ju att det är så en tråd med många medlemmar fungerar. Jag missar ju folk titt som tätt också då det kommit 50 inlägg på en halv dag.

• SecretlyMe

Jag kan tänka mig oron, vännen.

Men du väntar inte ett missfall, du väntar barn <3

Bebben84 skrev 2014-09-14 05:26:57 följande:

Haha den bästa perioden ;)

Jag mår ok. Lite illamående och yr ibland. Sjukt andfådd också. Och trött. Men inget som inte är hanterbart. Däremot är den här oron att något ska vara fel eller gå fel HEMSK! Jag har ju ingen direkt växvärk tex och det får mig att balla ur totalt :O. Vad hände med mig liksom? Jag var så lugn och cool när vi höll på att försöka. Nu är jag ett nervöst vrak som bara tänker dumma tankar. Ska på VUL 1 okt i alla fall för att se att hjärtat slår. Tills dess är jag lite försiktig med att drömma mig bort...

• SecretlyMe

Jag skickar en stor kram. Jag tänker på dig <3

Wintersagah skrev 2014-09-14 05:09:15 följande:

Måste bara skriva av mig av det tråkiga som har hänt. Jag plussade ju väldigt tydligt i förrgår på en sticka från testlagret (bim-3). Min sambo fick en present med babysaker och vart överlycklig för att jag var gravid. Men efter jag plussat så försvann mina graviditetstecken och när jag testade mig igår så blev det negativt på både en sticka och på clearblue. Jag grät hela morgonen innan jobbet och sen var det ju inte så kul att jobba eller berätta för min sambo! Idag testade jag med två stickor och det var negativt. :/ Så nu väntar jag på mens (tidigt mf?). Vill inte skrämma er men kanske kan vara bra att veta om eftersom det händer att det blir tidigt mf. :/ Så man har koll på att HCGt stiger dagarna efter plusset! lycka till nu till alla

• SecretlyMe

Ja, min bim är 29/9 :) sist fick jag positivt äl-test dag 16 så gissade på ägglossning dag 17.

Ja, självklart får du stanna! :)

Det handlar mycket om tur, men låt oss hoppas att du lyckas även denna gång!

Malinbarre skrev 2014-09-14 10:23:38 följande:

Visst har du bim 29/9 också? Jag har inte haft äl än, men jag har alltid 14 dagar mellan äl-mens. Så för varje dag ägglossningen uteblir så flyttas min bim :( tur att jag får stanna även om den går in i oktober :) jag förväntar mig jävulskt mycket av kroppen nu, för varje gång jag har hittar äl med test och vi har haft sex så har jag blivit gravid! Så jag förväntar mig väldigt mycket på att en ny graviditet ska komma direkt. Dumt? Jag vet :(

Svar på tråden BIM September 2014