Inlägg från: SecretlyMe |Visa alla inlägg
  • SecretlyMe

BIM September 2014

Nu uppdaterade ni listan samtidigt ^^

• SecretlyMe

Det är vidrigt att en människa ska kunna påverka en så :( usch..

Tack så mycket snälla du, jag blir så glad för all positiv respons. Ni är alla så härliga människor!

Emmissara skrev 2014-09-11 19:15:31 följande:

Ja va bara glad att ja kunde hålla inne tårarna då , men så fort de åkte så började ja bara storgråta :( hoppas också att ja får det

Och måste säga att du är stark som berättade din historia, hoppas att du får ett plus snart du också :D kram

• SecretlyMe

Men hua. Vet du vad det beror på?

Pyret 85 skrev 2014-09-11 19:22:30 följande:

Har så ont i ryggen nu så vet inte vart jag ska ta vägen snart. Fick ta en alvedon och hoppas det hjälper.

• SecretlyMe

Knepigt.. Var är du i förhållande till äl?

Pyret 85 skrev 2014-09-11 19:37:48 följande:

nä jag har ingen aning. Det liksom sitter mer ut i höfterna än i själva ryggen. Men liksom där bak. 

• SecretlyMe

Gummsan, jag ser nåt på ditt.. :)

Grattis NILE90, vilken positiv händelse såhär på en torsdagkväll :)

Jag stannar gärna in i oktober, får man mensen får man skriva ny bim och fylla på listan eftersom :)

Imorgon börjar jag ältesta igen. Har haft mycket älvärk idag..

• SecretlyMe

Nja, känns inte så :/ hoppas det går över :)

Pyret 85 skrev 2014-09-11 20:49:36 följande:

ÄL+3 idag. Det kan ju omöjligt ha med det att göra.

• SecretlyMe

Åh vad skönt för er! Jag hoppas!

Tack snälla :)

NILE90 skrev 2014-09-11 20:58:38 följande:

Jaa alltid något. Hoppet kom tillbaka litegrann tror jag. Tror faktiskt att det tar sig nästa gång, det känns bara som det. :)

Håller tummarna för att din ÄL kommer när den borde komma och att ni får några riktigt mysiga stunder tillsammans. :)

• SecretlyMe

Sitter från mobilen - har ni sett denna film? Jag såg den nyss och började gråta.. Det är en screenshot, så sök på den som lagt ut klippet på facebook och kolla september 2013.

• SecretlyMe

Grattis fina du!!

[quote=73979195][quote-nick]Wintersagah skrev 2014-09-12 09:54:39 följande:[/quote-nick][/quote]

• SecretlyMe

Idag började ältestandet. Inte positivt än :) är på dag 12. MEN - vet ni vad jag upptäckte för första gången?! Bygga-brosekret! Jag är överlycklig! Haha.

Är så overkligt att karln min vill lika mycket som jag. Frågade blygt om jag kanske skulle vara ledig tis-ons så vi får större chans att pricka äl denna gång (sist tog testerna slut och jag vet inte exakt när äl skedde). Jag jobbar ju som timvikarie i en annan stad just nu och styr över mina egna tider. Han tyckte vi skulle köra på det! :)

Svar på tråden BIM September 2014