BIM September 2014
Nu uppdaterade ni listan samtidigt ^^
Nu uppdaterade ni listan samtidigt ^^
Det är vidrigt att en människa ska kunna påverka en så :( usch..
Tack så mycket snälla du, jag blir så glad för all positiv respons. Ni är alla så härliga människor!
Ja va bara glad att ja kunde hålla inne tårarna då , men så fort de åkte så började ja bara storgråta :( hoppas också att ja får det
Och måste säga att du är stark som berättade din historia, hoppas att du får ett plus snart du också :D kram
Men hua. Vet du vad det beror på?
Har så ont i ryggen nu så vet inte vart jag ska ta vägen snart. Fick ta en alvedon och hoppas det hjälper.
Knepigt.. Var är du i förhållande till äl?
nä jag har ingen aning. Det liksom sitter mer ut i höfterna än i själva ryggen. Men liksom där bak.
Gummsan, jag ser nåt på ditt.. :)
Grattis NILE90, vilken positiv händelse såhär på en torsdagkväll :)
Jag stannar gärna in i oktober, får man mensen får man skriva ny bim och fylla på listan eftersom :)
Imorgon börjar jag ältesta igen. Har haft mycket älvärk idag..
Nja, känns inte så :/ hoppas det går över :)
ÄL+3 idag. Det kan ju omöjligt ha med det att göra.
Åh vad skönt för er! Jag hoppas!
Tack snälla :)
Jaa alltid något. Hoppet kom tillbaka litegrann tror jag. Tror faktiskt att det tar sig nästa gång, det känns bara som det. :)
Håller tummarna för att din ÄL kommer när den borde komma och att ni får några riktigt mysiga stunder tillsammans. :)
Sitter från mobilen - har ni sett denna film? Jag såg den nyss och började gråta.. Det är en screenshot, så sök på den som lagt ut klippet på facebook och kolla september 2013.
Grattis fina du!!
[quote=73979195][quote-nick]Wintersagah skrev 2014-09-12 09:54:39 följande:[/quote-nick][/quote]
Idag började ältestandet. Inte positivt än :) är på dag 12. MEN - vet ni vad jag upptäckte för första gången?! Bygga-brosekret! Jag är överlycklig! Haha.
Är så overkligt att karln min vill lika mycket som jag. Frågade blygt om jag kanske skulle vara ledig tis-ons så vi får större chans att pricka äl denna gång (sist tog testerna slut och jag vet inte exakt när äl skedde). Jag jobbar ju som timvikarie i en annan stad just nu och styr över mina egna tider. Han tyckte vi skulle köra på det! :)